استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خواستار همکاری مردم در راستای غلبه بر کرونا شدند


استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خواستار همکاری مردم در راستای غلبه بر کرونا شدند

استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در راستای دعوت مردم برای همکاری جدی جهت غلبه بر کرونا بیانیه مشترک صادر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و ولایتمدار آذربایجان غربی
سلام علیکم
احتراماً با تبریک سال نو و عید آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه، همان گونه که مستحضرید کشور عزیزمان در اوج تحریم‌های شدید و ظالمانه اقتصادی و دارویی از سوی کشورهای استکبار جهانی و ممانعت آنها از ارسال وسایل و تجهیزات پزشکی و دارویی، درگیر مبارزه با انتشار ویروس کرونا و تأمین حفظ سلامتی آحاد ملت است.

در این مبارزه مدافعان سلامت و کادر پزشکی در خط مقدم و صف اول قرار گرفته و با فعالیت شبانه روزی و ایثار و فداکاری بی نظیر مشغول شناسایی و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع و انتشار آن هستند. انتظار مدافعان سلامت و مسئولین بهداشتی و پزشکی کشور اجرا نمودن دستورالعمل‌ها، پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی است که توسط ستاد ملی و استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا اعلام می‌شود.

ضمن تقدیر از خدمات همه مردم و مسئولین در راستای مهار ویروس کرونا از مردم شریف استان آذربایجان غربی تقاضا می‌شود جهت پیشگیری از گسترش شیوع و انتقال ویروس کرونا با تاکید بر این نکته که خانه امن ترین مکان جهت مصون ماندن از ابتلا به کروناست، دستورالعمل صادره از سوی ستاد ملی با عنوان " طرح فاصله گذاری اجتماعی" را که هدف غائی آن صیانت از سلامت مردم است با جدیت اجرا نمایند.

ان شاء الله که با فضل و عنایت خداوند متعال و دستور العمل ها و مصوبات ستاد مدیریت مبارزه با کرونا همچنین رعایت بهداشت فردی و همکاری و عزم جدی و نیز دقت شما مردم بزرگوار، کرونا را شکست خواهیم داد و در کمال صحت و سلامت و عافیت و سربلندی امور روزانه به حالت عادی باز خواهد گشت.

سیدمهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !