کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین‌زهرا


کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین‌زهرا

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان شامگاه پنجشنبه از توقیف یک دستگاه کامیون حامل سوخت و کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بویین‌زهرا هنگام گشت در جاده ترانزیتی به یک دستگاه دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی مدارک متوجه شدند راننده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از کامیون نیز ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوییل را کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: با انتقال کامیون به مقر انتظامی و تشکیل پرونده و دعوت از کارشناس شرکت نفت، پس از بررسی دقیق‌تر، سوخت تحویل شرکت نفت و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار حاجیان تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی سوخت کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ ریال اعلام کردند.

کشف هفت کیلوگرم تریاک در قزوین

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر در این رابطه اظهار داشت: در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال و فروش مقادیری موادمخدر به استان را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم موضوع، با برنامه‌ریزی به عمل آمده خودرو متهم در ورودی جاده قدیم قزوین - کرج شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متوقف شده هفت کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ علی‌بیگی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!