سقوط مردی 60 ساله در چاه خانگی


سقوط مردی 60 ساله در چاه خانگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه سقوط فردی درون چاه، توضیحاتی داد.

سقوط مردی 60 ساله در چاه خانگی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات حادثه سقوط فردی درون چاه، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۸ عصر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان غیوری شهرری به سازمان ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، افزود: محل حادثه یک منزل مسکونی قدیمی بود که در بخشی از حیاط آن و در جوار دیوار چاه آبی وجود داشت و فرد یک مالک ۶۰ ساله بود که در کنار چاه حضور داشته و یکباره دهانه چاه و مزاییک‌ها تخریب شد و فرد به داخل چاه سقوط کرده بود.

ملکی با بیان اینکه فرد در انتهای چاه محفوظ شده بود، گفت: آتش نشانان با احتیاط کامل ایمن سازی لازم را انجام دادند و پس از تلاش موفق شدند فرد را زنده از چاه خارج کنند، فرد مصدومیت زیادی نداشت و برای یک معاینه کلی تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ملکی با بیان اینکه عملیات در ساعت ۱۹:۳۷ دقیقه به پایان رسید، گفت: شهروندانی که چاه‌های قدیمی دارند، در صورتی که قصد استفاده از آن را ندارند دهانه چاه را ببندند یا آن را مقاوم کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس