انواع مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب 2020


با تغییر فصل، اتفاقات جالبی در کمد لباس‌ یا جاکفشی رخ می‌دهد. کفش زمستانه، بوت و نیم‌بوت‌ها رخت می‌بندند و جای خود را به کفش بهاره و تابستانه می‌دهند. برخلاف کفش‌های زمستانی که معمولا سنگین و آج‌دار هستند، کفش تابستانه راحت، سبک و خنک است. همچنین رنگ و مدل کفش تابستانه سال 2020 نیز تنوع … نوشته انواع مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب 2020 اولین بار...

انواع مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب 2020

با تغییر فصل، اتفاقات جالبی در کمد لباس‌ یا جاکفشی رخ می‌دهد. کفش زمستانه، بوت و نیم‌بوت‌ها رخت می‌بندند و جای خود را به کفش بهاره و تابستانه می‌دهند. برخلاف کفش‌های زمستانی که معمولا سنگین و آج‌دار هستند، کفش تابستانه راحت، سبک و خنک است. همچنین رنگ و مدل کفش تابستانه سال ۲۰۲۰ نیز تنوع بسیاری در بر دارد که هر خانم یا آقایی را با هر سلیقه راضی و خوشحال می‌کند.

هوای فصل بهار و تابستان روز به روز گرم‌تر می شود و نمی‌توان در هوای داغ هر مدل کفشی مانند بوت و نیم‌بوت را به پا کرد. معمولا بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در فصل بهار و تابستان کفشی به پا کنند که پا در کفش به اصطلاح خفه و داغ نشود. در این صورت باید کفش تابستانی انتخاب کنید که پا در آن علاوه بر راحتی، خنک باشد و شما نیز از گرمای کفش کلافه نشوید.

انواع مدل کفش بهاره و تابستانه

در این مقاله چند مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب و مد سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید کفش تابستانه، مدل‌ کفش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در میان طیف گسترده‌ای از مدل و رنگ‌ها سردرگم نشوید. کفش تابستانه می‌تواند با راحتی و زیبایی خود می‌تواند خاطرات خوشی برای فصل بهار و تابستان رقم بزند.

۱٫ صندل تخت

انواع مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب 2020صندل تابستانه

اگر به ویترین کفش فروشی‌ها نگاه کنید، به نظر می‌رسد صندل تخت مردانه، بیشتر از مدل صندل زنانه طرفدار داشته باشد. این مدل کفش تابستانه در میان آقایان بسیار محبوب است و می‌تواند هم پای مناسبی در پیاده‌روی‌های روزهای گرم و لذت‌بخش بهار و تابستان باشد.

معمولا صندل تابستانه چرم محبوب‌تر از جنس و مدل‌های دیگر است. بعضی از صندل‌های تخت با چسب و بعضی دیگر با زیپ باز و بسته می‌شوند. معمولا زیپ صندل تخت، پشت یا کنار کفش قرار دارد که در مدل صندل زنانه کاربرد بیشتری دارد.

در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان به دریا، ساحل یا مناطق خشک و کویری سفر کنید، سعی کنید خرید صندل ابری را اولیت خود قرار دهید. شستن صندل ابری از صندل چرم ساده‌تر است و در صورتی که دوخت استاندارد و محکمی داشته باشد، در تماس با آب سالم می‌ماند و می‌توانید آن را به سادگی بشویید.

خرید صندل تابستانی زنانه

۲٫ صندل پاشنه بلند زنانه

صندل پاشنه بلند زنانه یک انتخاب جذاب برای استایل جذاب و به‌روز بهار و تابستان است. معمولا پاشنه صندل تابستانه را از کنف یا چوب می‌سازند که زیبایی کفش را دوچندان می‌کند. رویه بعضی از صندل‌های پاشنه بلند زنانه را از چرم، کنف یا پارچه می‌سازند تا پا در صندل داغ نشود و هنگاه راه رفتن، احساس راحتی کنید.

صندل پاشنه بلند را می‌توانید با مانتوی خنک و آزاد بهاره به تن کنید. این مدل صندل مناسب مهمانی‌های دوستانه و غیررسمی است و می‌توانید آن را به همراه پیراهن زنانه طرح‌دار یا دامن کوتاه ترکیب کنید و چشمگیرتر از همیشه ظاهر شوید.

با این حال صندل پاشنه بلند زنانه مناسب پیاده‌روی‌های طولانی نیست و ممکن است پایتان را خسته و آزرده کند. توصیه می‌کنیم برای پیاده‌روی‌ در روزهای طولانی تابستان از صندل‌ یا کفش‌ اسپرت راحت و بدون پاشنه استفاده کنید و صندل پاشنه بلند را در مناسبت‌های خاص به پا کنید.

۳٫ دمپایی زنانه

انواع مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب 2020دمپایی زنانه تابستانی

سال گذشته برند گوچی و شنل مدل دمپایی زنانه را وارد بازار کردند که این دمپایی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بر خلاف تصور بسیاری که پوشیدن دمپایی را در خیابان مناسب نمی‌دانند، اکثر از ستاره‌های هالیوود در عکس‌های روزمره خود با این مدل دمپایی خاص‌ در خیابان ظاهر شدند. پس از آن خانم‌های بسیاری در خرید و کارهای روزمره خود از این دمپایی‌های جذاب استقبال کردند.

اگرچه هرگاه اسم دمپایی را می‌شنویم یاد دمپایی‌های پلاستیکی و زشت گوشه حمام و دستشویی می‌افتیم، اما این دمپایی‌ها زیبایی انکارنشدنی دارند که باز هم تابستان امسال توجهات بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.

این مدل دمپایی زنانه شباهت بسیاری به دمپایی روفرشی دارد، با این تفاوت که می‌توانید آن را به طور روزمره در خیابان، خرید و انجام کارهای روزانه به پا کنید و استایل جذاب تابستانه نیز داشته باشید.

معمولا این مدل دمپایی زنانه کاملا تخت است و هیچ پاشنه‌ای ندارد. رویه بعضی از این دمپایی‌ها با نگین، منجوق یا حتی پولیش تزئین شده است که می‌توانید مدل آن را با توجه به سلیقه و انتخاب خود تهیه کنید و از روزهای جذاب تابستان لذت ببرید.

۴٫ کفش ورزشی

انواع مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب 2020کفش ورزشی تابستانی

بر اساس قانون پایستگی کفش ورزشی، کفش ورزشی از بین نمی‌رود، بلکه از مدلی به مدل دیگر تغییر می‌کند و وارد فصلی به فصل دیگر می‌شود! در این صورت کفش ورزشی یار چهار فصل به شمار می‌آید و سال‌ها است که در فصل‌های گرم و سرد، هنگام پیاده‌روی، ورزش و انجام کارهای روزانه پا به پای ما حرکت می‌کند.

از این رو اگر می‌خواهید از فصل بهار و تابستان خود به خوبی استفاده کنید، به ورزش و پیاده‌روی بروید یا همیشه استایل کژوال یا اسپرت داشته باشید، خرید کفش ورزشی مردانه یا زنانه انتخاب مناسبی است.

البته به یاد داشته باشید که کفش ورزشی زنانه یا مردانه مناسب فصل‌های گرم نیز در بازار موجود است. این مدل کفش اسپرت سبک‌تر است و پای شما داخل کفش داغ نمی‌شود. همچنین کفش ورزشی مردانه یا زنانه، یک کفش مقاوم برای سفرهای تابستانه نیز محسوب می‌شود.

خرید کفش ورزشی و کتانی زنانه

کفش اسپرت یا ورزشی را می‌توانید با هر لباسی به تن کنید. اگرچه در گذشته بسیاری بر این باور بودن که کفش ورزشی را تنها با شلوار ورزشی یا شلوار جین سِت می‌کنند، اما این روزها بسیاری از استایلیست‌ها کفش اسنیکرز یا ورزشی را به همراه دامن، پیراهن زنانه یا شلوارک مردانه ترکیب می‌کنند که این استایل، روز به روز با استقبال قابل توجهی در میان جوانان روبه‌رو می‌شود.

۵٫ کفش کالج

در سال‌های کذشته کفش کالج مردانه فروش بیشتری نسبت به کفش کالج زنانه داشته است. در واقع این مدل کفش مناسب افرادی است که می‌خواهند تنها با یک جفت کفش، استایل کژوال، اسمارت کژوال یا نیمه رسمی داشته باشند.

در این صورت کفش کالج مردانه را می‌توانید به همراه شلوارک، شلوار کتان مردانه یا حتی کت و شلوار اسپرت سِت کنید و یک استایل چشمگیر تابستانه داشته باشید. خانم‌هایی که می‌خواهند این بهار یا تابستان خرید کفش کالج زنانه را در برنانه خود قرار دهند، از این خرید خود راضی و خوشحال خواهند بود.

چرا که کفش کالج سبک است و پا در آن دچار تعریق نمی‌شود. از این رو یک جفت کفش کالج چرم، جیر با نبوک، انتخاب مناسبی است که به زیبایی با شلوار کتان پاکتی زنانه و مانتو بهاره سِت می‌شود و استایل‌تان را متفاوت می‌کند.

۶٫ کفش راحتی و روزمره

انواع مدل کفش بهاره و تابستانه جذاب 2020کفش راحتی تابستانی

نصف لذت فصل بهار و تابستان در پوشیدن کفش راحتی و روزمره خلاصه می‌شود. این کفش‌ها در عین سبکی و راحتی، خنک نیز هستند و پا در این مدل کفش زنانه یا مردانه دچار تعریق نمی‌شود.

یکی از کفش‌های روزمره راحتی Slip-on نام دارد که برند ونس (Vans) و تامز (Toms) در طراحی و فروش این مدل کفش‌ها در دنیا موفق بوده‌اند. پس از آن، برندهای معتبر دیگری این مدل کفش را وارد بازار کردند که با استقبال خوبی روبه‌روی شد.

در ابتدا کفش Slip-on را اسکیت باز ها به پا می‌کردند، چرا که راحتی و انعطاف فوق‌العاده‌ای دارد. اما به مرور زمان دختران و پسران نوجوان، جوان و در نهایت خانم‌ها و آقایان در تمام سنین از این کفش اسقبال کردند که تابستان‌ها توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

از دیگر کفش‌های تابستانه می‌توان به مدل کفش اسپادریل (Espadrilles) اشاره کرد. این مدل کفش به صورت تخت و لژدار در بازار موجود است که کف و پاشنه کنفی و رویه پارچه‌ای دارد. کفش راحتی اسپادریل مناسب کارهای روزانه و مسافرت‌های تابستانه است که می‌توانید آن را به همراه شلوار نخی خنک یا پیراهن زنانه سِت کنید.

۷٫ کفش کانورس (Converse)

برند کانورس بیش از ۱۰۰ سال است که در دنیای مد و فشن مشغول به فعالیت می‌باشد و در طی این صد سال، همچنان با طراحی یکنواخت و ساده کفش کانورس، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. از این رو می‌توان گفت هر یک از ما در طول دوران زندگی خود حداقل یک بار کفش کانورس آل‌استار یا چیزی شبیه به این برند را به پا کرده‌ایم.

ناگفته نماند که این مدل کفش توجه بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان را نیز به خود جلب می‌کند. چرا که دانشجویان و دانش‌آموزان باید ساعت‌ها یک کفش به پا داشته باشند و مسیری را با آن پیاده‌روی کنند. بنابراین انتخاب کفش کانورس برای این گروه، یک انتخاب فوق‌العاده است.

خرید کفش مردانه شیک

این کفش علاوه بر راحتی، انعطاف پذیری بالایی دارد که بسیاری از بسکتبالیست‌ها هنگام ورزش یا مسابقات خود از کفش کانورس استفاده می‌کنند. مدل کلاسیک کفش کانورس را از پارچه‌های مرغوبی می‌سازند، با این حال این کفش مناسب هوای بارانی نیست. در این صورت کفش کانورس را می‌توانید برای پیاده‌روی و گردش تابستانه خود انتخاب کنید.

اگر نمی‌خواهید در گرمای تابستان از شلوار جین استفاده کنید، می‌توانید شلوار کتان یا شلوار پاکتی را با کفش کانورس ست کنید. البته بسیاری از دختران جوان این مدل کفش را به همراه دامن جین و بسیاری از پسران جوان کفش کانورس را به همراه شلوارک جین به تن می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات