85 هزار نفر در پایانه‌های مسافربری مشهد تب سنجی شدند


85 هزار نفر در پایانه‌های مسافربری مشهد تب سنجی شدند

مشهد- ایرنا- معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: از 19 اسفند ماه پارسال تا پنجم فروردین امسال 85 هزار و 403 نفر از مسافران ورودی به پایانه‌ها و فعالان حوزه حمل و نقل و عمران شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تب سنجی شده‌اند.

خلیل الله کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت ۱۱۱ هزار و ۶۵۳ دستگاه تاکسی و خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی خودرو، ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری نیز ضد عفونی شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی دو هفته گذشته ۸۴۴ هزار و ۸۰۸ مترمربع از اماکن عمومی از جمله پایانه‌های مسافربری، مراکز معاینه فنی خودرو و پایانه‌ها و ایستگاه‌های قطار شهری ضد عفونی و گندزدایی شده و این کار ادامه دارد.

وی گفت: برای ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و اماکن متعلق به حوزه عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد طی ۱۵ روز گذشته ۲۲ هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده استفاده شده است.

کاظمی با اشاره به توزیع ۳۵ هزار و ۴۵۳ عدد ماسک و دستکش میان تاکسیرانان، اتوبوسرانان و سایر فعالان حوزه عمران و حمل و نقل عمومی مشهد افزود: طی این مدت ۱۲ هزار و ۴۰۴ بطری مواد ضد عفونی کننده دست نیز میان مسافرانی که از حمل و نقل عمومی استفاده داشته‌اند، توزیع شده است.

وی ادامه داد: اقدامات ضدعفونی و پیشگیرانه از شیوع کرونا تا عادی شدن وضعیت ادامه دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۱۸۳ نفر گزارش شده است.

تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا نیز که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده ۱۵۸ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در