بوستان‌های مشهد تعطیل شد


بوستان‌های مشهد تعطیل شد

مشهد- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بوستان‌های این شهر در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

مهدی یعقوبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به خاطر مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، از ورود ورزشکاران و شهروندان به داخل بوستان های شهر نظیر بوستان های حجاب، پردیس، بهار، ارم، بسیج، بهشت، وحدت، رجا، نصرت، غدیر، طرق، کوهسنگی، وفا، وکیل آباد، خورشید، لویزان، شاهد، نیلوفر آبی، ملت، چهل بازه، نیایش، صادقیه، بانوان ریحانه، باغ گلها، دانش و همچنین عرصه های کمربند سبز جنوبی و سایر بوستان های محلی و ناحیه‌ای جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می شود از انجام فعالیت های خارج از منزل و حضور در بوستان های سطح شهر خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و نگهبانی فضای سبز داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک یکدیگر و قطع زنجیره انتقال این بیماری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا ششم فروردین ماه جاری بیش از پنج هزار بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری شده اند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی تا امروز به یک هزار و ۱۸۳ نفر و تعداد فوت شدگان بر اثر این بیماری به ۱۵۸ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان