فنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواج


فنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواج

عشق، روابط و ازدواج، منطقه زندگی است که به منطقه جنوب غربی Bagua در خانه شما متصل است. توصیه می شود همیشه حداقل یکی از درمان ها را در جنوب غربی این حوزه برای تقویت انرژی مورد نظر در روابط خود استفاده کنید اگر شما به...

عشق، روابط و ازدواج، منطقه زندگی است که به منطقه جنوب غربی Bagua در خانه شما متصل است. توصیه می شود همیشه حداقل یکی از درمان ها را در جنوب غربی این حوزه برای تقویت انرژی مورد نظر در روابط خود استفاده کنید اگر شما به دنبال عشق هستید یا می خواهید انرژی تازه ای را که رابطه دوستانه یا ازدواج را سبب می شود تقویت کنید، بعد از تطبیق پلان باگوا با پلان منزل خود و یافتن حوزه جنوب غربی راهکارهایی را انجام دهید.

عنصر فنگ شویی در ناحیه جنوب غربی بگوا زمین است، بنابراین برای بهبود این ناحیه باید از عناصر زمین یا آتش در واقع عناصری که زمین را تغذیه می کنند استفاده کنید.

تقویت و فعال کردن گوشه جنوب غربی، نقش زن یا انرژی یین یا زنانه خانه را تقویت می کند، این انرژی با ایجاد تعادل می تواند سبب هماهنگی در ازدواج و روابط دوستانه گردد. برای مشاهده ترفندها با دکوبوم همراه باشید.

اثر هنری

یکی از راه های آسان برای فعال کردن گوشه ی جنوب غربی خانه ، اضافه کردن برخی از آثار هنری است که نشان دهنده زمین، عشق و یا تصاویر جفت از انسان ها و حیوان ها و یا حتی تصاویر خود و همسرتان است.

استفاده از رنگ های آتشین مثل رنگ های عمیق قرمز، بنفش و نارنجی نیز کمک کننده است. همینطور در مورد رنگ در تزئینات هنری توجه داشته باشید و از رنگ های غالب که آب، فلز یا چوب (عناصر دیگر فنگ شویی) اجتناب کنید. همچنین از استفاده از آینه های بزرگ دوری نمایید.

افزودن عنصر آتش: تزئینات هنری، پارچه، و یا حتی یک دیوار لهستانی با رنگ عناصر آتش: قرمز، نارنجی، صورتی، زرد یا بنفش. می تواند به آسانی اضافه کردن چند بالشتک و یا اکسسوری در رنگ های آتشین و یا اتصالات وسایل روشنایی با چراغ های قرمز باشد. مبلمان قرمز و یا دیگر رنگ های گفته شده نیز در گوشه ی جنوب غربی ایده خوبی می تواند باشد.

فنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواجفنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواج

روشنایی

روشنایی شبیه به آتش، تولید نور می کند از این جهت یک درمان خوب فنگ شویی است که عنصر آتش را فعال کرده و انرژی را در این ناحیه گسترش می دهد. اطمینان حاصل کنید که اندازه، طراحی ناحیه و طراحی سبک روشنایی با طراحی اتاق شما سازگار است و با محیط اطراف هماهنگ می شود همینطور چراغ های بلند می تواند ایده خوبی برای بهبود و تقویت عشق از نظر فنگ شویی باشد.

تزئین به صورت اقلام جفت

عنصر زمین ثبات، پایه، تغذیه و حفاظت را به ارمغان می آورد. صحنه طبیعت با دو اردک (یین و یانگ) در منطقه عشق از راهکارهای محبوب برای بهبود این ناحیه است .

برای تحقق و تقویت نیروی عشق، با آیتم های آتش و یا آیتم های عنصر زمین در دو جفت فضا را تزئین کنید. این ممکن است شمع های بلند، اقلام دکوری در رنگ های آتش و یا اکسسوری هایی با شکل مربع باشد. حتما از متریال های فلزی، آب و چوب در مناطق جنوب غربی بپرهیزید.

فنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواجفنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواج

رنگ دیوار

دیوارهای این ناحیه را با رنگ های آتشین و زمینی مانند قرمز، بنفش، زرد، مرجانی یا نارنجی، رنگ کنید.

فنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواجفنگ شویی باگوا جنوب غربی – عشق، روابط و ازدواج

تحریریه دکوبوم

منبع:.thespruce

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فنگ شویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران