بی اعتنایی آشکار آل خلیفه به سلامت زندانیان در مقابل کرونا


بی اعتنایی آشکار آل خلیفه به سلامت زندانیان در مقابل کرونا

بازداشت‌شدگان آزادی بیان در زندان‌های آل خلیفه بحرین در سایه وخامت شرایط بهداشتی و نیز برخی اقدامات متعمدانه مسئولان در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اسلام تایمز، بازداشت‌شدگان آزادی بیان در زندان‌های آل خلیفه خبر دادند که تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در این زندان‌ها به خوبی اجرا نمی‌شود و مدیریت آن بیشتر به دنبال حمایت از جاسوسان در برابر شیوع این ویروس است تا زندانیان.

درحالی که این بازداشت‌شدگان به بهانه جلوگیری از انتشار کرونا٬ از دیدار با خانواده‌هایشان محروم هستند٬ عناصر جاسوس همچنان به بیرون رفت و آمد می‌کنند و احتمال انتقال کروناویروس از طریق این جاسوسان به داخل زندان‌ها وجود دارد.

«هاجر منصور» از بازداشت‌شدگان آزادی بیان٬ درباره شرایط بهداشتی پلیس‌های زن در خصوص استفاده از ماسک و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه صحبت و اعلام کرد که هیچکدام از آنها رعایت نمی‌شود و به ویژه اینکه اکثر این پلیس‌ها هویت‌های مختلفی دارند و برخی از مرخصی برگشته‌اند وهمچنین برخی دیگر از آنها با کسانی که از کشورهای آلوده به ویروس کرونا آمده‌اند برخورد داشته‌اند.

«محمد میرزا» یکی دیگر از بازداشت‌شدگان آزادی بیان نیز در رابطه با احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق جاسوسان به زندانیان ابراز نگرانی کرد.

ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه در بحرین به شدت از کوتاهی و ناکامی رژیم آل خلیفه در مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده و معتقد است که این رژیم از رنج‌های ملت بحرین برای انتقام از آنها سوءاستفاده کرده و تدابیر لازم را برای بازگرداندن مسافران خارجی و پیشگیری از انتشار کرونا انجام نمی‌دهد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن