خواهران عضو بسیج مهریز 10 هزار عدد ماسک تولید کردند


خواهران عضو بسیج مهریز 10 هزار عدد ماسک تولید کردند

یزد- ایرنا- جانشین ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 10 هزار عدد ماسک به همت خواهران بسیجی در این شهرستان تولید و توزیع شد.

سرهنگ محسن نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ماسک‌ها در ۵۰ کارگاه خیاطی تولید و بعد از ضدعفونی در اختیار بیمارستان شهید صدوقی یزد و داروخانه‌ها گذاشته شد.

وی ادامه داد: ۲ کارگاه برش و آماده سازی پارچه تولید ماسک با همکاری برخی هیات‌های مذهبی و فرهنگی آماده شد و لوازم را پس از آماده سازی تحویل خیاطان می‌دهد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: تاکنون با صرف پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی نسبت به گندزدایی معابر و مکان‌های عمومی اقدام شد.

به گفته نصیری، افرادی که تمایل به همکاری برای مقابله با بیماری کرونا در بخش گندزدایی، تولید ماسک و حضور در ایستگاه‌های پایش سلامت مردم دارند به پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: جذب کمک های مردمی برای انجام فعالیت‌های مورد نیاز در پیشگیری و مقابله با کرونا ضروری است و از حمایت و همراهی آنها استقبال می‌شود.

۲۰ هزار نفر در مهریز پس از سازماندهی، عضو تشکل مردمی بسیج شدند و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

از ۷۷۶ مورد مبتلای قطعی به کرونا در استان یزد ۱۳ مورد آن مربوط به شهرستان مهریز است که تاکنون ۷۶ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند