فنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبار


فنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبار

منطقه ی اعتبار و شهرت -منطقه ی جنوبی فنگ شویی باگوا – نقطه ی بسیار پر اهمیتی در هر فضا است و به همین سبب توصیه می شود همیشه در دکوراسیون و فنگ شویی خانه و هر دفتر کاری تا جای ممکن لحاظ شود.پس قبل از هر چیز...

منطقه ی اعتبار و شهرت -منطقه ی جنوبی فنگ شویی باگوا – نقطه ی بسیار پر اهمیتی در هر فضا است و به همین سبب توصیه می شود همیشه در دکوراسیون و فنگ شویی خانه و هر دفتر کاری تا جای ممکن لحاظ شود.

پس قبل از هر چیز پلان منزل یا دفتر کار را با نقشه باگوا تطبیق دهید بعد از یافتن این حوزه راهکارهای زیر را تاجای ممکن به کار ببرید.

عنصر فنگ شویی منطقه جنوب غربی گرمسیر و با عنصر آتش است، بنابراین راهکارهای تقویت این ناحیه بایستی با یکی از عناصر آتش و یا عنصر فنگ شویی چوب که تغذیه کننده آتش همراه باشد.

تقویت این قسمت در بناهای تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که باعث معروف شدن تجارت و شهرت خوب صاحب کسب و کار خواهد داشت. ضعف این بخش باعث بدنامی و سوءشهرت و درگیری در مشکلات حقوقی و قضایی می‌شود. البته باید در نظر داشت که تقویت بیش از اندازه هم خوب نیست چرا که باعث بی‌قراری، خشم، بی‌حوصلگی و درگیری افراد ساکن خواهد شد.

فنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبارفنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبار

منطقه جنوبی یا بالا قسمت مرکزی نقشه مرنبط با ، شهرت و اعتبار شماست به عبارت دیگر ماهیت درونی را تقویت می کند با راهکارهای تقویت این حوزه از طریق فنگ شویی باگوا با دکوبوم همراه باشید…..

اقلام دکوراتیو ،تابلوهای هنری یا تصاویر بیانگر شهرت یا اعتبار

برای استفاده از تصاویر و یا تابلوها به قلب خود و آنچه می خواهید تمرکز کنید در مورد رنگ های موجود در هنر انتخاب شده، توجه کنید که از اجتناب از حضور رنگ عناصر فنگ شویی آب در منطقه جنوبی بپرهیزید.

چراغهای بلند

به منظور فنگ شویی منطقه شهرت در خانه یا دفتر خود، چراغهای روشنایی می توانند در هر اندازه یا ارتفاع ه عنوان درمان فنگ شویی استفاده شوند. با این حال، یک لامپ بلند برای این منظور ایده آل تر است. اطمینان حاصل کنید که میزان و طراحی کلی دستگاه روشنایی شما به خوبی با طراحی اتاق کار می کند و با محیط اطراف هماهنگ باشد.

هنر با چوب و یا آتش مصنوعی

راه های زیادی برای ایجاد فنگ شویی خوب در منطقه جنوبی باگوا برای خانه یا دفتر کار وجود دارد. یکی از اینها انتخاب تصاویر انتزاعی با رنگ های رنگ آمیزی عمدتا آتش است مانند قرمز، نارنجی، بنفش و زرد یا نمایانگر انرژی آتش اما از دیگر موارد انتخاب تصاویر چوب با تم خاکستری است که درختان، گیاهان و جنگل های واقعی را نشان می دهند، یا استفاده از تابلوهایی با رنگ های عناصر چوب مانند (سبز و قهوه ای).

فنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبارفنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبار

دیگر اشیاء و رنگ عنصر آتش و چوب

شما همچنین می توانید دیوارهای منطقه bagua شهرت خود را با هر یک از عناصر تغذیه کننده فنگ شویی رنگ چوب یا آتش (قرمز، بنفش، صورتی، نارنجی و زرد قوی) و یا استفاده از اقلام تزئینی عناصر چوب و آتش، مانند شمع قرمز تزئین کنید. قرارگیری شومینه نیز یک راهکار فنگ شویی فوق العاده برای این منطور می باشد زیرا به تقویت عناصر آتش و چوب می پردازد.

فنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبارفنگ شویی باگوا جنوبی– شهرت و اعتبار

تحریریه دکوبوم

منبع:thespruce

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فنگ شویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت