ممنوع شدن برگزاری هرگونه مراسم و حضور در آرامستان‌های حمیدیه


ممنوع شدن برگزاری هرگونه مراسم و حضور در آرامستان‌های حمیدیه

اهواز-ایرنا- فرماندار حمیدیه گفت : برگزاری هرگونه مراسم و حضور در آرامستان‌های این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

شاهین هاشمی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کنترل و قطع زنجیره‌ی انتقال بیماری در گرو رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه و لغو تمام مراسم ، تجمعات، تردد و سفرهای غیر ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم ثبت پرسشنامه خوداظهاری توسط مردم گفت: این پرسشنامه یک غربالگری از سوی وزارت بهداشت است که به منظور ایجاد اطمینان از صحت و سلامت شهروندان و بیماریابی موارد مشکوک انجام می شود.

فرماندار حمیدیه ادامه داد: از مسافران نوروزی تقاضا داریم که در این شرایط بحرانی و حساس از سفر به این شهرستان خودداری کنند، با این وجود در مبادی ورودی این شهرستان غربالگری و تب سنجی از افرادی که تردد دارند انجام می شود.

وی با اشاره به کارهایی که برای ضدعفونی کردن این شهرستان انجام می شود افزود: دفع پسماندهای شهری و روستایی و لایروبی و آهک پاشی معابر و جوهای روباز شهری و روستایی،. گند زدایی و ضدعفونی مستمر معابر، اماکن عمومی، جایگاه های سوخت و حمل و نقل عمومی و محله های شهری و روستایی به صورت مسمتر در حال انجام است.

هاشمی با تاکید به شهروندان برای رعایت اصول بهداشت فردی و جلوگیری از هرگونه سهل انگاری در مراودات اجتماعی بیان کرد: برای جلوگیری از تردد مردم در شهر و اماکن شلوغ از روحانیون و معتمدین کمک گرفته ایم که با مردم برای در خانه ماندن صحبت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا