خبرهای کوتاه انتظامی روز دوشنبه گلستان


خبرهای کوتاه انتظامی روز دوشنبه گلستان

گرگان - ایرنا - کشف گازوییل قاچاق در علی‌آبادکتول ، دستگیری سارق سابقه‌دار در کردکوی، کشف 9 هزار نخ سیگار قاچاق در مینودشت و توقیف خودوری حامل مواد افیونی در گنبدکاووس از جمله خبرهای کوتاه انتظامی روز دوشنبه گلستان است .

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری یکی از قاچاقچیان سوخت در شهرستان علی آبادکتول خبرداد و گفت : متهم گازوییل قاچاق را در انباری دپو کرده و قصد انتقال آن با یک دستگاه تریلی به مرزهای شرقی کشور را داشت که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سردار روح امین قاسمی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق را که آماده انتقال به تانکر تریلی بود کشف کردند.

به‌گفته وی ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت : ماموران انتظامی کردکوی موفق به شناسایی سارق حین سرقت از یکی از سوله های متعلق به واحد های تولیدی در این شهرستان شدند.

سردار قاسمی گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در شهرستان کردکوی اقرار کرد.

وی همچنین با اشاره به وقوع سرقت های متعدد کابل برق و مخابرات در مینودشت افزود: متهم در مخفیگاهش دستگیر و به ۵۰ فقره سرقت کابل های برق و مخابرات اقرار کرد.

**

فرمانده انتظامی مینودشت گفت : در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت عمومی مراوه تپه از برخی صنوف شهرستان بازدید کرده و یکی از سرکشی ها موفق به کشف ۹ هزار نخ سیگار قاچاق شدند.

**

فرمانده انتظامی گنبد کاووس گفت : در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد افیونی توسط فردی با یک دستگاه پژو در شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۴ کیلو و ۳۷۰ گرم تریاک کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس