کاشت 8500 نهال در زاهدان


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: بیش از 60 هزار نشاء گل، 8 هزار و پانصد نهال درخت مثمر و غیر مثمر از گونه‌های سازگار با شرایط اقلیمی در منطقه 3 زاهدان کاشت شده است.

محمد امیر براهویی در گفت وگو با ایسنا بیان داشت: توسعه و ارتقای شاخص‌های فضای سبز و کیفیت زندگی شهری، بهسازی پارک‌ها، میادین، بلوارها، المان‌های نوروزی و ایجاد رضایت‌مندی و تامین نیازهای تفرجگاهی شهروندان از جمله طرح‌های استقبال از بهار این حوزه می‌باشد که در این راستا اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است.

وی بهسازی پارک‌ها فاز دوم پارک گل‌ها، فاز اول و دوم پارک بسیج، پارک کوثر، احداث پارک حافظین در ورودی شهر، شروع عملیات اجرایی پارک کودک، بهسازی میادین امام خمینی، نماز، کوثر، امام‌حسین، بلوار یادگار امام، طباطبایی، میرحسینی و فاضلی را از مهمترین پروژه‌های عمرانی منطقه ۳ در راستای توسعه فضای سبز دانست.

وی افزود: جهت بهره‌برداری مطلوب و مصرف بهینه از منابع آبی در سال ۹۸ بیش از ۱۱ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه آبیاری فضای سبز در سطح بلوارها، پارک‌ها و میادین این منطقه ایجاد شده است.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان بیان داشت: با همکاری شهردار و عوامل شهرداری منطقه ۳ روند تسهیل این طرح‌ها صورت پذیرفته و بسیاری از این پروژه‌ها قابل بهره‌برداری می‌باشند.

براهویی با تاکید براینکه توسعه فضای سبز مشارکت همگانی را می‌طلبد گفت: توسعه و گسترش فضای سبز شهری مستلزم همکاری مردم با شهرداری می باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس