موتو E6s جدید با صفحه نمایش 6.1 اینچی رونمایی شد


موتو E6s جدید با صفحه نمایش 6.1 اینچی رونمایی شد

رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، موتورولا به تازگی از موتو E6s جدید رونمایی کرده که تفاوت هایی با نسخه قدیمی این گوشی دارد. در ادامه همراه ما باشید.موتورولا به تازگی از موتو E6s جدید رونمایی کرده است. علت جدید بودن این گوشی آن است که این گوشی تفاوت هایی اساسی با گوشی E6s […] نوشته موتو E6s جدید با صفحه نمایش 6.1 اینچی رونمایی شد اولین بار در...

رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، موتورولا به تازگی از موتو E6s جدید رونمایی کرده که تفاوت هایی با نسخه قدیمی این گوشی دارد. در ادامه همراه ما باشید.موتورولا به تازگی از موتو E6s جدید رونمایی کرده است. علت جدید بودن این گوشی آن است که این گوشی تفاوت هایی اساسی با گوشی E6s قدیمی که در‌ ماه سپتامبر در هند رونمایی شد دارد. گوشی قبلی ورژن جدیدی از موتو E6 پلاس بود اما این گوشی جدید تفاوت هایی با آن دارد.
برای معرفی این گوشی در ابتدا به بررسی ویژگی هایی که در آن تغییر نکرده است می پردازیم. E6s دارای صغحه نمایش 6.1 اینچی HD+ آی پی اس با رزولوشن 720 در 1520 است. بدنه این گوشی پلاستیکی بوده و ضدآب است، به گونه ای که در برابر پاشیدن آب به آن مقاوم است.
این گوشی دارای اندروید 9 پای و چیپست هلیو P22 (هشت هسته ای A53) است. این گوشی تنها 2 گیگابایت رم دارد که به نظر کم می رسد. اما در این گوشی و نسخه دو‌ سیم کارته آن می توان از میکرو اس دی تا 256 گیگابایت استفاده کرد. حافظه داخلی این گوشی نیز 32 گیگابایت است.

دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 است که با کیفیت 30 فریم بر ثانیه نیز ویدیو ضبط می کند. در کنار آن نیز سنسور عمق وجود دارد که برای ثبت تصاویری با بوکه مناسب است. در کنار آن ها نیز اسکنر اثر انگشت وجود دارد که شبیه به لوگوی موتورولا است.

موتو E6s جدید با صفحه نمایش 6.1 اینچی رونمایی شداکنون به تفاوت های این دو‌ گوشی می پردازیم. مهم ترین تغییر ایجاد شده در گوشی جدید وجود نسخه ای با حافظه 4 و 64 گیگابایتی است. موتو E6s دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که در حاشیه صفحه نمایش قرار دارد و با دوربین 8 مگاپیکسلی E6 پلاس و E6s هندی تفاوت دارد.
یکی دیگر از تفاوت های قابل اشاره این دو گوشی باتری 3000 میلی آمپری آن است که با 5 وات نیز شارژ می شود، در حالی که گوشی قبلی با 10 وات شارژ می شد. پورت یو اس بی آن نیز میکرو یو اس بی است که چندان ایده آل نیست. این گوشی همچنین دارای جک هدفون این گوشی نیز 3.5 میلی متری، بلوتوث 4.2 و وای فای 2.4 گیگاهرتزی است.
موتو E6s قرار است در بازارهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا در هفته های آینده ارائه شود. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست و همچنین گفته شده این گوشی در رنگ های آبی و‌ قرمز ارائه شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این گوشی فعلا باید منتظر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها