با تلاش جهادی و همت روزافزون یاریگر هم باشیم


با تلاش جهادی و همت روزافزون یاریگر هم باشیم

سردار مومنی در پیامی حلول سال 1399 را به مردم ایران به‌ویژه دست‌اندرکاران عرصه مبارزه با مواد مخدر تبریک گفت و تاکید کرد: با تلاش جهادی و همت روزافزون یاریگر هم در مبارزه با مواد مخدر باشیم.

با تلاش جهادی و همت روزافزون یاریگر هم باشیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، در متن تبریک دکتر اسکندر مؤمنی آمده است:
یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال
سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را در حالی آغاز می‌کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش و گران‌قدر، دستگاه‌های عضو ستاد و رسانه‌های گروهی شاهد دستاورد‌های قابل توجهی در عرصه مبارزه با مواد مخدر بوده‌ایم و امید که از این پس نیز این روند رو به رشد ادامه یابد.
ما برآنیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی‌های عمومی، به‌گونه‌ای در جهت سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مبارزه با مواد مخدر عمل نماییم تا سطح رضایتمندی مردم عزیز کشورمان تحقق یابد و به یاری خداوند نیز، در سال جدید این مسیر با سرعتی بیش از پیش طی خواهد شد.
خدمتگزاران مردم در ستاد مبارزه با مواد مخدر، در سالی که گذشت، به فضل و یاری خداوند متعال، با تلاش‌های دلسوزانه خود در پیشبرد اهداف تعیین شده، گام‌های مهم و مطلوبی برداشته‌اند که ضمن تشکر از تمامی همکاران دلسوز و تلاشگر خود، دستگاه‌های عضو ستاد و رسانه‌های گروهی ابراز امیدواری می‌کنم که انشاءالله توانسته باشیم حق مردم شریف و نجیب کشورمان را در این حوزه کاری به‌درستی ادا کرده باشیم.
در سال جدید نیز نهاد‌های فرهنگ‌ساز کشور، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مرجع اعم از هنرمندان، ورزشکاران، ائمه جمعه و جماعت، علمای اهل تشیع و سنت دست به دست هم دهند تا با تلاش جهادی و همت روزافزون یاریگر هم باشند و در امر مبارزه با مواد مخدر تلاش نمایند.
در سال ۱۳۹۸ حوادث تلخی را در کشور و جهان شاهد بودیم که آخرین آن، همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بود، در زمان کنونی همه ظرفیت‌ها باید در کنار پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی به کمک بیایند تا با هم‌افزایی و همراهی مسئولان و مردم در سال جدید، شاهد ریشه‌کن شدن ویروس کرونا باشیم و کام و خاطر همگان شیرین و آسوده و شادمان گردد.
در پایان فرصت را مغتنم شمرده، فرارسیدن حلول سال نو را که بهارش با مبعث پیامبر اکرم (ص) همراه شده است، تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت، معنویت و شادابی برای مردم ایران زمین به‌ویژه دست‌اندرکاران عرصه مبارزه با مواد مخدر آرزو می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟