نام نویسی الکترونیکی اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به حج تمتع


نام نویسی الکترونیکی اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به حج تمتع

بیش از 5 هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران واجد شرایط به حج سال جاری اعزام می‌شوند و فرایند ثبت نام زائرین به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از ایثار، مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرایند اعزام بیش از ۵ هزار نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به حج در سال جاری انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های فرهنگی کشور معاونت فرهنگی و ادارات حج و زیارت بنیاد‌های سراسر کشور فرایند ثبت نام زائران را به صورت الکترونیکی و تمام وقت انجام می‌دهند.

اجرای طرح ورزش در خانه جهت حفظ سلامت و تندرستی ایثارگران
طرح ورزش در خانه به همت اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت حفظ سلامتی و تندرستی ایثارگران اجرایی شد.
در پی شیوع ویروس کرونا و شرایط و تبعات ناشی از آن در جامعه که منجر به تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی شده است، «طرح ورزش در خانه» به منظور تداوم فعالیت‌های ورزشی عزیزان ایثارگر که از ابزار‌های مهم حفظ سلامت روحی و جسمی این عزیزان است، با مشارکت و اهتمام انجمن‌ها و تشکل‌های مختلف جانبازان معزز به ویژه انجمن جانبازان ضایعه نخاعی و از طریق فضای مجازی با استقبال گسترده این عزیزان در حال اجرا و پیاده سازی است.
طرح ورزش در خانه یکی از شیوه‌های نوین اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت توسعه فرهنگ ورزش و گسترش فعالیت‌های ورزشی در میان اقشار مختلف جامعه ایثارگری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید