گوشی موتورولا Razr در هند عرضه شد


گوشی موتورولا Razr در هند عرضه شد

رسانه کلیک – به تازگی گوشی جدیدی از کمپانی موتورولا به نام Razr در بازار هندوستان عرضه شده و ویدیوی این رویداد به طور زنده در فضای آنلاین منتشر شده است.    گوشی موتورولا Razr به تازگی در بازار هندوستان عرضه شده است. طبق روال این روزها، محصول جدید موتورولا در یک رویداد آنلاین و […] نوشته گوشی موتورولا Razr در هند عرضه شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – به تازگی گوشی جدیدی از کمپانی موتورولا به نام Razr در بازار هندوستان عرضه شده و ویدیوی این رویداد به طور زنده در فضای آنلاین منتشر شده است.

گوشی موتورولا Razr به تازگی در بازار هندوستان عرضه شده است. طبق روال این روزها، محصول جدید موتورولا در یک رویداد آنلاین و زنده معرفی شده که ویدیوی مربوط به آن را می توان در وب سایت اجتماعی یوتیوب یا فیس بوک مشاهده کرد. این رویداد در ساعت 12.30 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.

در طی پخش رویداد، تاریخ و قیمت فروش گوشی موتورولا Razr به طور رسمی اعلام شد. جالب است بدانید که محصول جدید موتورولا با کمی تاخیر و در اواسط ماه فوریه در بازار ایالات متحده در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. کاربران آمریکایی، نمایشگر P-Oled انعطاف پذیر 6.2 اینچی را به عنوان معجزه Razr جدید خطاب می کنند.

گوشی موتورولا Razr در هند عرضه شدگوشی موتورولا Razr از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام استفاده می کند. هرچند که توقع کاربران از یک گوشی هوشمند پرچمدار با قیمت 1500 یورو بیش از این بوده است. با این حال به نظر می رسد که کاربرد اسنپدراگون 710 لطمه ای به کارایی این گوشی، خصوصا در هنگام اجرای بازی های مختلف نمی زند. محصول جدید Razr دارای مشخصات فوق العاده و برجسته ای بوده که نظر هر مشتری را به خود جلب می کند. از جمله ویژگی های این گوشی می توان به رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی، گرافیک آدرینو 616، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و باتری 2510 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی اشاره کرد.

گوشی Razr نسخه 2019 نخستین محصول از شرکت موتورلا به حساب می آید که در سال جاری در هندوستان عرضه شده است. با این حال با توجه به این که گوشی های Z Flip سامسونگ چند هفته زودتر وارد بازارهای هندی شدند، می توان گفت که یک کشمکش بین دستگاه های انعطاف پذیر در این کشور به وجود آمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش