فینالیست «دست فرمون» امشب مشخص می شود


فینالیست «دست فرمون» امشب مشخص می شود

برنامه «دست فرمون» امشب به منظور معرفی فینالیست روی آنتن شبکه نسیم می رود.

فینالیست «دست فرمون» امشب مشخص می شود

محمود محمودی تهیه کننده «دست فرمون» در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون فینال این برنامه گفت: امشب فینال برنامه «دست فرمون» از شبکه نسیم پخش می‌شود و برنامه ویژه‌ای برای آن تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مجتبی پور حسنی از یزد، احسان شهسواری از کرمانشاه، نسیم راشدی از آبادان، مجتبی مولوی از مشهد فینالیست‌های «دست فرمون» را تشکیل می‌دهند.

محمودی با بیان اینکه هرکدام از این فینالیست‌ها مربیان جداگانه داشتند، گفت: شروین یگانه، محسن جعفری، کوروش محمد خانی مربیان فصل اول فینالیست‌ها بودند.

تهیه کننده «دست فرمون» توضیح داد:از ورزشکاران و هنرمندانی که دست فرمون خود را محک زدند می توان به شبنم فرشادجو، علی علیپور، امیر تاجیک، ارشا اقدسی، مجید واشقانی اشاره کرد.

امشب فینال این برنامه ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

گفتنی است برنامه «دست فرمون» نخستین مسابقه بزرگ تلویزیونی با اجرای کامبیز دیرباز هر هفته شنبه تا سه شنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» برای ایجاد رقابت مهیج میان علاقه‌مندان به رانندگی است. این برنامه هیچ محدودیتی برای علاقه‌مندان به رانندگی ندارد و زنان و مردان با هر خودرویی می‌توانند در پیست اختصاصی این برنامه با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ تنها شرط حضور در برنامه داشتن گواهینامه است.

محمود محمودی تهیه‌کننده، مسعود صنم کارگردان، بهنام صفاریان کارشناس و کامبیز دیرباز مجری این مسابقه بزرگ تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا