«دست فرمون» به فینال رسید


«دست فرمون» به فینال رسید

مسابقه اتومبیلرانی «دست فرمون» که از شبکه نسیم با اجرای کامبیز دیرباز روی آنتن می رود، امشب به مرحله فینال می رسد و نفر برتر معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی « دست فرمون »، قسمت ۵۲ برنامه دست فرمون امشب (۲۷ اسفند) ساعت ۲۲ با اجرای کامبیز دیرباز روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در قسمت فینال پس از یک رقابت هیجان انگیز، نفرات برتر خود را معرفی می‌کند.

پس از ۶ ماه تلاش شبانه روزی عوامل برنامه و شرکت کنندگان و رقابت بیش از ۸۰ راننده در ۶ مرحله، ۴ شرکت کننده یکشنبه گذشته به فینال این مسابقه بزرگ راه یافتند.

در این قسمت چهار نفر راه‌یافته به مرحله فینال (نسیم راشدی، مجتبی مولوی، احسان شهسواری و مجتبی پورحسنی) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و نفر برتر شناخته می‌شود و در برنامه اهدای جوایز صورت خواهد گرفت.

در این برنامه مجید واشقانی، علی علیپور، ارشا اقدسی ، امیر تاجیک و شبنم فرشادجو به عنوان مهمانان ویژه حضور دارند و با یکدیگر رقابت می کنند تا نفر برتر جدول هنرمندان و ورزشکاران این مسابقه نیز مشخص بشود.

همچنین برنامه «دست فرمون» که با استقبال تماشاگران مواجه بود توانست در آخرین نظرسنجی سازمان صدا و سیما ، ۸۰ درصد رضایت بیننده‌ها را جلب کند و جزو ۴ برنامه پرمخاطب شبکه نسیم قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !