واکنش رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر به احتمال ناتمام ماندن مسابقات


واکنش رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر به احتمال ناتمام ماندن مسابقات

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید اگر ادامه لیگ برتر به خاطر کرونا منتفی شود، هیچ قانونی برای مشخص کردن قهرمان نوشته نشده است. نوشته واکنش رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر به احتمال ناتمام ماندن مسابقات اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر به احتمال ناتمام ماندن مسابقات

سهیل مهدی : اگر لیگ تعطیل شود، قانونی برای مشخص کردن قهرمان نداریم
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۹:۱۵
واکنش رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر به احتمال ناتمام ماندن مسابقات

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید اگر ادامه لیگ برتر به خاطر کرونا منتفی شود، هیچ قانونی برای مشخص کردن قهرمان نوشته نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر اظهار کرد:

ما ۴ فرضیه داریم و برای هر کدام برنامه‌ریزی کردیم. در تلاش هستیم با کمترین هزینه و فشار به باشگاه‌ها لیگ را ادامه بدهیم اما آخرین مرحله تصمیم ما بحث لغو بازی‌هاست.

وی افزود:

اگر لیگ را ادامه بدهیم باید این را در نظر داشته باشیم که برای شروع لیگ آینده باید ٧۵ روز فاصل داشته باشیم تا نقل و انتقالات انجام شود. یکی از راه‌های ما این است که با فیفا مکاتبه کنیم و این ٧۵ روز کم کنیم تا لیگ را بدون مشکل ادامه بدهیم و فصل بعد را هم آغاز کنیم. در نظر داشته باشید در شرایط فعلی فیفا و لیگ‌های مختلف برنامه‌های خود را تغییر داده‌اند و ما در این موضوع مستثنی نیستیم. فعلا منتظر هستیم که در هفته دوم فروردین ستاد ملی مبارزه با کرونا نظر خود را اعلام کند. فقط لیگ برتر نیست، لیگ یک و لیگ دو و سه داریم و نباید فراموش کنیم که تیم‌ها هزینه کرده‌اند.

سهیل مهدی در پاسخ به این سوال که اگر برگزار ادامه لیگ منتفی شود، آیا برای مشخص کردن قهرمان و تیم‌های سقوط کننده، قانونی وجود دارد یا خیر، گفت:

در این زمینه هیچ قانونی نوشته نشده است. در این زمینه باید تابع تصمیم هیات‌رییسه باشیم و البته از باشگاه‌ها هم نظرخواهی انجام شود تا با خرد جمعی تصمیمی اتخاذ شود.

ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق