تعیین نحوه افزایش حقوق‌ها در سال 99/ حداقل حقوق 2 میلیون و 800 هزار تومان


تعیین نحوه افزایش حقوق‌ها در سال 99/ حداقل حقوق 2 میلیون و 800 هزار تومان
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس ۹۹ از اصلاحات این کمیسیون در لایحه بودجه برای رفع ایراد شورای نگهبان خبرداد و خاطرنشان کرد که بر این اساس حداقل حقوق در سال آتی با احتساب تفاوت تطبیق به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

محمد خدابخشی در گفتگو با ایسنا اظهار‌کرد: در پی ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه کمیسیون تلفیق بعد از ظهر امروز تشکیل جلسه داد و آن چه نهایی شد این بود که تمام افرادی که زیر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق می گیرند، افزایش ۱۵ درصدی در دستمزد هایشان اعمال خواهد شد و پس از آن مبلغی تحت عنوان تفاوت تطبیق به آن ها اضافه می شود تا حقوق این اشخاص به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد. بدین ترتیب حداقل حقوق در سال آتی با احتساب تفاوت تطبیق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

او ادامه داد: طبق این مصوبه افرادی که بین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا شش میلیون تومان حقوق می گیرند، در سال آینده ۱۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت و ضریب افزایش دیگری هم برای آن ها پیش بینی شده که اختیار آن با سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

این عضو کمیسیون تلفیق همچنین اظهار‌کرد که بر اساس این مصوبه حقوق های بالای شش میلیون تومان در سال آینده مشمول ۱۵ درصد افزایش خواهد شد.

خدابخشی همچنین یادآور شد: شورای نگهبان با استناد به سیاست های کلی به مصوبه قبلی مجلس در مورد واردات خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی از خارج ایراد گرفته بود که کمیسیون تلفیق برای تامین نظر شورای نگهبان این بند را از بودجه حذف کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اصلاح مصوبات بودجه برای تامین نظر شورای نگهبان منتظر اعلام دوباره این شورا در مورد مصوبات جدید تلفیق هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه منابع انسانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !