یادواره‌ای متفاوت برای شهدا در اهواز


یادواره‌ای متفاوت برای شهدا در اهواز

مسئول پایگاه بسیج مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز گفت: یکی از برنامه‌های سالانه مسجد صاحب‌الزمان (عج) اهواز، برگزاری یادواره شهدای مسجد است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر سرایت، تصمیم بر آن شد که هزینه یادواره برای کمک به خانواده‌های نیازمند در این روزهای سخت در نظر گرفته شود.

میثم پویان‌مهر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سالانه این مسجد برگزاری یادواره شهدا است که امسال بنا بر تصمیم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی، امام جماعت مسجد، لغو و برنامه‌ دیگری جایگزین آن شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر سرایت، تصمیم بر آن شد که هزینه یادواره برای کمک به خانواده‌های نیازمند در این روزهای سخت در نظر گرفته شود.

پویان‌مهر گفت: برهمین اساس، ۳۸ بسته حمایتی غذایی به تعداد ۳۸ شهید مسجد صاحب‌الزمان (عج) تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد. این بسته غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات است.

مسئول پایگاه بسیج مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز اظهار کرد: با این کار هم قدمی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برداشته شد و هم در شرایط سخت این روزها، حمایتی از خانواده‌های نیازمند انجام شده است.

به گزارش ایسنا، قرار بود اسفند امسال بیست‌ویکمین یادواره شهدای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز برگزار شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور