14 میلیارد ریال به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت


14 میلیارد ریال به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 میلیارد و 580 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون به مناطق محروم این استان با ضریب محرومیت هشت اختصاص یافته است.

قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از این اقدام کمک به رفع بخشی از کمبودها و مشکلات مددجویان ساکن مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با ضریب محرومیت هشت بوده است.

وی افزود: چهار میلیارد ریال از این میزان اعتبار به منظور ایجاد شغل برای ۱۳۲ مددجوی ساکن مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با ضریب محرومیت هشت هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای انجام ۷۴ مورد تعمیر مسکن مددجویی و ۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال نیز به منظور تهیه یک هزار و ۳۲۳ قلم لوازم خانگی برای مددجویان ساکن مناطق محروم استان با ضریب محرومیت هشت شامل آبگرمکن، تانکر ذخیره آب، یخچال، اجاق گاز و بخاری نفتی و گازی هزینه شد.

مبشری عنوان کرد: خدمت رسانی لازم به مددجویان ساکن مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد و توجه جدی تر به کمبودها و مشکلات آنان یکی از برنامه ‌های مهم مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.

وی ابراز داشت: ۲۰ هزار و ۱۴۵ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم این استان با ضریب محرومیت ۶، هفت و هشت سکونت دارند.

مبشری گفت: یک هزار و ۸۵۳ خانوار از این تعداد ساکن مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با ضریب محرومیت هشت هستند.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق