معارفه فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان


معارفه فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به‌صورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

سردار علی فدوی در این ویدئو کنفرانس گفت: این اولین بار است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم معارفه یک فرمانده استانی را به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌کنیم.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: سردار معروفی بر اساس این جابجایی به دیار خود بازگشت و من دعا می‌کنم ان‌شاء‌الله ایشان به عاقبت‌به‌خیری نهایی که شهادت در راه خداست برسد. سردار ملک شاهکویی هم که فرمانده بومی ما در منطقه گلستان و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و با کارنامه‌ای انقلابی است، از امروز فرماندهی سپاه نینوا را بر عهده خواهد گرفت.

فدوی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور، الان فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند. نخستین اقدامی که لازم است سردار ملک شاهکویی با مجاهدت پیش ببرند، ریشه کن کردن این ویروس منحوس در استان است.

هادی حق‌شناس، استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: سردار معروفی هم در دوران سیل و هم دوران پساسیل و هم در حوزه خدمات اجتماعی مجاهدت‌های فراوانی داشتند.

وی بیان کرد: استان گلستان جزو ۴ استان کشور در حوزه مشارکت انتخاباتی بود اما من می‌خواهم قاطعانه عرض کنم که درحالی‌که سپاه و سردار معروفی اصلاً در انتخابات ورود مصداقی نداشتند اما ایشان در مشارکت حداکثری مردم تأثیرگذار بودند.

استاندار گلستان گفت: سردار ملک شاهکویی هم از پاسداران اصیل و حقیقی استان است و معتقدیم انتخاب ایشان یک انتخاب شایسته و عالی بود.

سردار حسین معروفی، فرمانده سابق سپاه نینوا نیز در این ویدئو کنفرانس گفت: به دلیل شیوع کرونا نتوانستم در جمع برادران خود در گلستان حضور پیدا کنم و از این موضوع پوزش می‌طلبم اما ان‌شاء‌الله در زمان دیگری خدمت شما خواهم رسید.

وی خاطرنشان کرد: سردار ملک شاهکویی از مجاهدان انقلابی استان است و معتقدم خانواده این سردار مجاهد پرور است.

معروفی بابیان اینکه افتخار می‌کنم بیش از ۲۱ ماه با شایسته‌ترین بندگان خدا در استان گلستان بودم، گفت: تمامی مذاهب اعم از سنی و شیعه و همه اقوام این استان جلوه‌ای بی‌نظیر از وحدت را رقم می‌زنند. افتخار می‌کنیم با تعامل بسیار خوب با مسئولین در راستای منویات امام خامنه‌ای توانستیم گام برداریم.

سردار علی ملک شاهکویی، فرمانده جدید سپاه نینوا نیز در این مراسم گفت: ان‌شاء‌الله بتوانیم مأموریتی که دوش ما نهاده شده را به نحو احسن به سرمنزل برسانیم. بر اساس قانون اساسی، سپاه پاسدار انقلاب و آرمان‌های آن است و پاسداران سپاه اسلام تا پای جان در انجام رسالت ذاتی خود ایستاده‌اند.

وی افزود: به معنای واقعی کلمه معتقدیم هرجایی روحیه دفاع مقدس را در حل مسائل به کار بردیم، پیش رفتیم و سربلند بودیم.

فرمانده جدید سپاه نینوا تأکید کرد: تقویت جبهه انقلاب، گسترش حلقه اتصال با مردم، توجه ویژه به آمادگی رزم، مردم یاری و خدمت‌رسانی، تعامل و ارتباط حقیقی با مسئولین، تقریب و گسترش همدلی مذاهب و اقوام استان از اصلی‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

‍ به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان، سردار ملک شاهکویی پیش از این فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان بوده است.

سردار معروفی به‌تازگی به‌عنوان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان معارفه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟