کشف143 کیلوحشیش در یک منزل


حوادث رکنا:فرمانده انتظامی استان از شناسایی دپوی یک محموله 140 کیلوگرمی حشیش در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این مواد دپو شده را در آستانه نوروز در فرصتی مناسب به عمق کشور منتقل کنند.

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان جیرفت با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از دپوی یک محموله مواد در یک منزل مسکونی اطراف شهرستان مطلع شده و با تشدید اقدامات کنترلی، ناکامی قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با حضور در محله مورد نظر موفق شدند محل اختفای موادمخدر را شناسایی و از یک منزل مسکونی143 کیلو و 800 گرم حشیش را کشف کنند.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی که در حال نگهبانی از محموله مواد مخدر بودند، تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله دپو شده را در فرصتی مناسب به عمق کشور منتقل کنند که با اشرافیت اطلاعاتی پلیس در رسیدن به این هدف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پلیس همواره در عرصه مبارزه با عاملان تهیه و توزیع موادمخدر با جدیت عمل می کند که همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟