خبر مهم رییس کل بانک مرکزی/ صاحبان کسب و کارها برای تعویق اقساط وام هایشان به شعب بانک‌ها مراجعه نکنند


رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند تقاضا می کنم از مراجعه به شعب بانک ها خودداری نمایند.

به گزارش سایت طلا ،عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از دغدغه های مهم اینجانب و مدیران محترم بانک ها خدمت رسانی به مردم با کمترین آسیب به همکاران تلاشگر شعب و مردم عزیز است.

ضمن تقدیر مجدد از همکاران عزیز بانکی که در هر شرایطی در خدمت مردم هستند با توجه به تصمیم شورای پول و اعتبار، حمایت دولت محترم و تعیین مصادیق فعالیت های آسیب دیده از شیوع کرونا، از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند تقاضا می کنم از مراجعه به شعب بانک ها خودداری نمایند.

با توجه به هماهنگی به عمل آمده، مدیران محترم بانک ها نیز اقدام لازم انجام داده و اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت. همه با هم کمک کنیم شیوع ویروس کنترل و با یاری خداوند متعال و همت مردم متوقف شود.

خبر مهم رییس کل بانک مرکزی/ صاحبان کسب و کارها برای تعویق اقساط وام هایشان به شعب بانک‌ها مراجعه نکنند

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

چرا اکنون باید طلا بخریم؟ | 5.2 هزار قیمت جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک اعلام شد | 3.8 هزار ۱۰ غذایی که باعث افزایش سن می شوند | 25.8 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 12.2 هزار کدام گروه خونی در معرض ابتلا به بیماری کرونا است/ آیا درد قفسه سینه نشانه کرونا است؟ | 3.7 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا