100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز


100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

زیورآلات دست ساز (handmade accessories) بخشی از کسب و کارهای خانگی پرسود بانوان ایرانی را تشکیل می دهد که امروزه 67میلیون کاربر  اینترنت در ایران را از طریق گوشی های هوشمند، به هشتگ های مد ایرانی از منجوق دوزی تا سوزن دوزی و پته دوزی سوق داده و آن ها را با طرح های بدیعی […]

زیورآلات دست ساز (handmade accessories) بخشی از کسب و کارهای خانگی پرسود بانوان ایرانی را تشکیل می دهد که امروزه ۶۷میلیون کاربر اینترنت در ایران را از طریق گوشی های هوشمند، به هشتگ های مد ایرانی از منجوق دوزی تا سوزن دوزی و پته دوزی سوق داده و آن ها را با طرح های بدیعی از کارآفرینان هنرمند ایرانی آشنا می کند. اگر قصد درآمد زایی اینترنتی دارید و می خواهید مشتریان بین المللی پیدا کنید، تولید زیورآلات دست ساز که تلقیقی از هنر اقوام ایرانی باشد را جدی بگیرید که صنعت پر سودی در عرصه کارآفرینی جذاب می‌باشد.

اگر نظر و دیدگاهی در این حوزه دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت با مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در میان بگذارید. با ۱۰۰ طرح جذاب و ایده های خلاقانه، این گفتار را نگاه کنید و لینک آن را از طریق شبکه های اجتماعی، به اطلاع دوستان خوش ذوق و لاکچری گرد خود برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: اکسسوری چیست و چه نقشی دارد؟

جواهرات دست ساز چیست؟

اگر به دنبال کسب و کار خانگی پر سود با آینده عالی و درآمد پایدار در هر زمان و هر مکان هستید، مد و لباس، بخشی از اکوسیستم بیزینس امروز جهان را برای دورکارها (فریلنسر) به ارمغان آورده است. کسب و کار خانگی یعنی این که شما با حداقل امکانات و تجهیزات و با وسایل معمولی و دستگاه های ابتدایی، بتوانید ارزش افزوده خلق کرده و کالا و خدماتی را به مشتری (خریدار در سراسر جهان) عرضه کنید.

کسب و کارهای خانگی معمولا مالیات نمی دهند و شخصیت حقیقی دارند و نه حقوقی (مثل شرکت ها و موسسات). کسب و کارهای خانگی از فینگرفود و تولید محتوا و مشاوره و آموزش اینترنتی گرفته تا طراحی و دوخت لباس مردانه و زنانه تا طراحی و ساخت و تولید انبوه اکسسوری ها و جواهرات دست ساز را شامل شده و میلیون ها نفر در داخل و خارج از کشور، درآمدماهانه خود را از این طریق بدست می آورند.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

کسب و کار خانگی و به طور کلی، مشاغلی که از طریق خانه هدایت می شود، یک مزیت بزرگ دارد و آن این که شما را از رفت و آمد به شهرها و اداره و محل کار، بی نیاز کرده و شما می توانید به صورت قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بسیاری از کیک و شیرینی کافی شاپ ها یا غذاهای خوشمزه و خوش رنگ و لعاب پارتی ها و ولنتاین ها و دورهمی های بزرگ دخترانه و پسرانه، توسط آشپزخانه های خانگی که «مامان پزها» مدیریت می‌کنند، تولید می شود و مشتریان بسیاری دارد.

مد و لباس نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما به راحتی می توانید پارچه های مختلف و رنگارنگ را گرفته و نقش های بدیع خلق کنید. قیمت را نیز بازار تعیین می کند که گاها، چندین برابر هزینه تمام شده، برای شما ارزش افزوده خلق می کند.

جواهرات دست ساز و زیورآلات دست ساز ، بخشی از کسب و کارهای خانگی امروز دختران خوش ذوق ایرانی است. کسب و کارهایی که مخاطب و مشتری بسیاری دارد و درآمد اینترنتی خوبی را برای کارآفرینان ایرانی، به ارمغان آورده است.

صدها تولید کننده اکسسوری دست ساز در ۳۱ استان کشور وجود دارند که تولیدات برخی از این هنرمندان خوش ذوق و نوآور، مشتریان بین المللی پر و پا قرصی دارد. مدتی است که با کمک اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان داخلی و بین المللی از (گپ تا تلگرام)، شاهد رونق کسب و کار تولید کنندگان جواهرات دست ساز هستیم.

تولید کنندگانی که برخی از آن ها، از صنایع دستی اقوام ایرانی الهام گرفته و طرح ها و نقش هایی را خلق می کنند که نظرها را خیره و مشکل پسندها را حیران کرده است. جواهرات دست ساز دختران هنرمند ایرانی که الهامی از سوزن دوزی بلوچستانی ها، نقره کاری اصفهانی ها، خاتم کاری یزدی ها، آینه دوزی ترکمن ها و پته دوزی کرمانی ها و پولک دوزی بوشهری ها است، روایت طنازی هنر ایرانی روی اکسسوری های باورنکردنی دختران کارآفرین است.

این گزارش لوکس تهران، شما را با ده ها الگوی عالی برای طراحی و ساخت جواهرات دست ساز آشنا می کند.

گشتی در کلکسیون جواهرات دست ساز ایرانی

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در عکس بالا، زیورآلات سوزن دوزی شده مشاهده میکنید که مجموعه ای از دستبند، گردن بند و گوشواره بوده و الهامی از سوزن دوز های دست ساز زنان هنرمند و خوش ذوق نواحی مختلف ایران زمین است. نگاه کنیدکه چگونه می توان سوزن دوزی ها را روی پارچه های سنتی قرار داد و نقش های بدیع خلق کرد که در داخل و خارج از کشور، بانوان مشکل پسند را نسبت به خرید و استفاده این اکسسوری ها، متقاعد نمود.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، کلکسیونی از سوزن دوزهای زیبا که الهامی از سوزن دوزی های زنان خوش ذوق سیستان و بلوچستان است را مشاهده می‌کنید. این زیورآلات برای طراحی استایل های کژوال و اسپرت تابستانی و پاییزی، کاربرد داشته و به راحتی پس از طی دوره های آموزشی، می توان آن را تولید و روانه بازار کرد. آینه کاری های ظریفی که درطرح ها مشاهده می کنید، بخشی از زیبایی های محصول را روایت می کند که درخشندگی آن را چند برابر کرده است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، انواع و اقسام گوشواره را مشاهده می کنید که طراحش، از ترکیب هنرهای دستی اقوام این مرز و بوم استفاده کردن تا روایت گر عاشقی های ظریف هنر اقوام ایرانی باشد. وقتی این اکسسوری ها با دفترچه و بسته بندی شکیل همراه شود، مشکل پسندان زیادی را با خود همراه خواهدکرد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این دو عکس، شما شاهد نمونه ای از زیورآلات دست ساز بانوان هنرمند ایرانی هستید که تلفیقی هنرمندانه و بدعی از آینه دوزی با نقره قلم زنی شده اصفهان و سوزن دوزنی چابهار همیشه بهار ایران است. در واقع، با توجه به غنای صنایع دستی ایران، می توان از فرهنگ ها و هنر ۳۱ استان کشور برای خلق اکسسوری و زیورآلات دست سازی چشمگیر استفاده کرد و ارزش افزوده خارق العاده ای را به تصویر کشید که در رونق و شکوفایی مد ایرانی، تاثیر بسزا خواهد داشت.

حتما بخوانید: اگر میخواهید طراح مد و لباس بشوید بخوانید : ۲۰ نکته مهم

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

ساخت یک دستبند سوزن دوزی شده هزینه زیادی ندارد اما ارزش افزوده فوق العاده ای را به همراه داشته که می تواند در طرح ها و رنگ های مختلف، با قدرت هشتگ ها در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، مشتریان مشکل پسند و شیک پوش بسیاری را به خود جلب کند.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

گوشواره های ظریف و خوشگل که به تیپ های اسپرت و شیک مجلسی می‌خورد، گزینه خوبی برای کسب و کار خانگی زیورآلاتی بانوان هنرمند در تهران و مراکز استان ها و شهرهای مختلف کشور است. ترکیبی از آینه دوزی با نوار دوزی که در بلوچستان شاهد هستیم، محصولی را خلق می کند که می توان در تیراژ انبوه تولید کرد و مشتریان زیادی را با خود همراه نمود.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

برای بانوانی که عاشق فشن توریسم یا fashion tourism‌ هستند و دوست دارند در کنار کاشی کاری ها و منبت کاری ها و معرق کاری کاخ ها و عمارت های تاریخی سراسر ایران، تیپ های متناسب با رنگ و طرح های به کار رفته در معماری بناها بر تن کنند، اکسسوری های دست ساز که الهامی فریبنده از هنر ایران زمین است، گزینه هوشمندی به نظر می رسد. در عکس، باز هم تلفیقی از سوزن دوزی نفیس پر کار و نقره قلم زنی شده اصفهانی ها را مشاهده می کنید که برای ساخت یک زیورآلات خوش طرح و نقش، توصیه می شود.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

عکس بالا، محصولی از زیورآلات دست ساز یک دختر هنرمند اهل واشنگتن آمریکا است که کلکسیون محصولات اکسسوری پاییزی ۲۰۱۹ میلادی محسوب می شود. ترکیبی از فلز شکل یافته و بدلیجات که انتخاب گوشواره به نسبت ارزانی برای بانوان شیک پوش خواهد بود.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

برای بانوانی که دوست دارند از طرح های به نسبت شلوغ و البته فانتزی به عنوان گردن بند استفاده کنند، این دو طرح که در دستان این بانوی هنرمند قرار گرفته، توصیه می شود. البته درست کردن این قالب، نیاز به تخصص دارد که به هر حال، تولید و طراحی آن در فهرست کسب و کار های خانگی جای می گیرد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

دختری در مانیتوبا کانادا، زیورآلات دست سازی که نمونه اش را در عکس بالا مشاهده می کنید، طراحی و تولید کرده و از طریق فیسبوک و اینستاگرامش می فروشد. تولید این اکسسوری ها، هزینه زیادی ندارد. اما مخاطبان زیادی داشته که می توان از طیف کژوال پوش ها تا لاکچری پوشان را شامل شود.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، گوشواره های دست ساز با گل های آبی رنگ تیره را مشاهده می‌کنید که دو طیف رنگ مختلف را ساطع می کند و گل ها به بدنه فلزی،‌ پرس شده است. البته توجه کنید که در طراحی و ساخت زیورآلات دست ساز ، در اختیار داشتن تجهیزات ظریف کاری و تراش و قالب سازی یا استفاده از هنرمندانی که در این زمینه، به تولید محصول شما کمک کنند، الزامی است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

زیورآلات دست ساز از جنس پلیمر را مشاهده می کنید که فروشنده اش، قیمت ۱۵ دلاری برای آن ها تعین کرده است. نوع کاربردش بستگی به طراحی تیپ دارد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، کلکسیونی از زیورآلات دست ساز آفریقایی را شاهد هستیم که محبوب دختر بچه ها و حتی بانوان جوان است و مناسب تیپ های کژوال و اسپرت تابستانی و پاییزی. این ترکیب ها را میتوان با کاغذ و فلزات و مواد دور ریختی تهیه کرد و با کم ترین هزینه، ارزش افزوده خوبی را به ارمغان آورد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

زنجیره نقره ای یا فلزی که همه جا پیدا می شود! می توان آن را با زنجیر طلا نیز جایگزین کرد. کار ستختی نیست. طرح قارچ و گل های جنگلی که در این شکل مشاهده می کنید، یک گردن بند خوب برای تیپ های اسپرت دخترانه است و محبوب کریسمس بازها .

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

شما به راحتی می توانید، قطعات این اکسسوری دست ساز را از بازار شهرهای مختلف ایران خریداری کرده و برای طراحی گردن بند و گوشواره دخترانه و زنانه استفاده کنید. اگر مثل طرح هایی که در اول این گفتار لوکس تهران ارائه کردیم، از سوزن دوزی هم روی بدنه کار استفاده کنید، جذابیت آن دو چندان می شود. اگر آینه دوزی هم دیده شود که ضریب فروش کار، افزایش پیدا می کند.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، ۶ مدل برای طراحی و ساخت گوشواره های فانتزی رنگارنگ کم هزینه و ساده و البته شیک را مشاهده می کنید، در کلکسیون کارهای زیورآلاتی شما، باید کارهای ارزان و شیک هم وجود داشته باشد که بتوانید فروش خوبی را تجربه کرده و نقدینگی کسب و کار شما در سطح قابل قبولی باشد و به صورت غیر مستقیم، معرف و توسعه برند شما باشد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

اگر دوست دارید تا در حوزه اکسسوری های دست ساز فعالیت کنید، بهتر است کار خود را پس از مدتی، وارد کلکسیون های فصلی کنید. مثلا کیف های دوشی سوزن دوزی شده، دست دوخته های شیک و جذابی است که برای همه تیپ ها و استایل ها، می تواند نظر بانوان مشکل پسند را به خود جلب کند. خلاصه سعی کنید در کسب و کارهای خانگی، الهام بخش از صنایع دستی ایران باشید تا کاسبی شما، پیشرو و تاثیرگذار و البته جریان ساز باشد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، نیم ست ترکمن دوز و دست ساز زیبایی را مشاهده میکنید که طوق و گوشواره فریبنده را برای طراحی تیپ های اسپرت بانوان جوان به نمایش می گذارد. طراحش، این کلکسیون دوست داشتنی را ۳ میلیون ریال قیمت گذاری کرده بود و فروش بین المللی هم داشت. شما هم می توانید با کمی دقت و صبوری و سرمایه گذاری و آموزش، چنین دست دوز ها و دست سازهای شکیلی را تولید کنید.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در عکس بالا از کلکسیون زیورآلات دست ساز بانوان هنرمند ایرانی، شاهد طرحی از سوزن دوزی بلوچ هستیم. آینه دوزی یا آدینک دوزی که با سکه های عتیقه شیر و خورشید،‌دیزاین شده، ترکیبی باشکوه و خیره کننده را به ارمغان آورده است که الگوی خوبی برای علاقمندان به طراحی و تولید دست دوز ها و دست سازهای خوش طرح و نقش محسوب می شود. طوق و گوشواره را طراح این مجموعه، ۳ میلیون ریال به فروش رسانده است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

یکی از مجموعه های قابل توجه و پر فروش برای علاقمندان به کسب و کار خانگی در حوزه زیورآلات دست ساز و دست دوخت های باوقار، پابند است که در این عکس، نمونه ای از آن را با گالش پولک دوزی شده رنگارنگ، مشاهده می کنید. ترکیبی از سوزنه دوزی و سکه های عتیق را مشاهده می کنید که با آدینک دوزی بلوچی، نقشی زیبا را برای طراحی استایل اسپرت و دوست داشتنی یک بانوی مشکل پسند، خلق کرده است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در ۲ عکس بالا، انواع و اقسام دست دوز ها و دست دوخت های زیبا را مشاهده می کنید که الگوی الهام بخشی برای علاقمندان به تولید زیورآلات و اکسسوری های دخترانه و زنانه شیک است. دست دوز بلوچی که با سنگ فیروزه کار شده، نمونه هایی از گوشواره و دستبند را به نمایش می گذارد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، گوشواره و دستبند سوزن دوزی شده بلوچی را مشاهده می کنید که با کریستال و آینه دوزی، محصولی بدیع و دوست داشتنی را برای بانوان شیک پوش به ارمغان آورده است. ست دستبند و گوشواره، محبوب دختران ایرانی و حتی غیر ایرانی است که می توان با طرح های فریبنده و خیره کننده، فروش خوبی را تجربه کرد. اهمیت آینه دوزی روی زیورآلات ایرانی، تضمین فروش بلند مدت را به ارمغان می آورد و یادآور هنر عصر صفوی در نصف جهان است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، شاهد گوشواره کار شدن با کریستال و منگوله قرمز رنگ هستیم که برای تیپ های اسپرت، ترکیبی شایسته را به ارمغان می آورد. تلفیق کریستال و سوزن دوزی، انتخاب هوشمندانه ای برای طراحی یک محصول پر فروش و جریان ساز است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

۲ طرح ساده و زیبا که ترکیبی از منگوله و سوزن دوزی را برای تولید گوشواره های ارزان و جذاب به نمایش می گذارد که می توان محصولات متنوعی از آن در عرصه گوشواره، طراحی و روانه بازار کرد. این ها به عنوان تزیینات لباس هم می تواند کاربرد داشته باشد. تلفیق طرح های سنتی و مدرن را در طراحی زیورآلات دست ساز ، جدی بگیرید. از کمربند سوزن دوزی شده و پابند سوزن دوزی شده تا دستبند و کراوات، گزینه هایی خوب برای علاقمندان به کسب و کارهای خانگی پر سود است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

قاب موبایل سوزن دوزی شده را در این عکس مشاهده می کنید. میلیون ها گوشی هوشمند در دستان ۶۰ میلیون کاربر اینترنت باز ایرانی است که بسیاری حاضرند برای قاب های موبایل شیک که الهامی از صنایع دستی ایران باشد، پول های خوبی پرداخت کنند. دنیای لاکچری گردهای ایرانی را جدی بگیرید.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، شاهد دستبند سوزن دوزی شده زیبایی هستیم که با گوشواره سوزن دوزی شده با الهام از هنر زنان بلوچ، نقش های بدیعی را برای طراحی استایل دوست داشتنی، به ارمغان اورده است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

دستبندهای فلزی و گردن بند فانتزی، از کلکسیون طرح هایی است که بانوان کارآفرینی در طراحی و تولید زیورآلات و دست دوز ها و دست دوخت ها دست سازهای خود، می توانند در فهرست کسب و کار خود قرار دهند.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

انگشتر به طرح آفتابگردان که نمونه ای زیورآلات شیشه ای را به نمایش می گذارد. محصولی که برای علاقمندان به انگشترهای فانتزی و شیک، می تواند کلکسیون محصولات شما را کامل کند.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در این عکس، کالکشن پاییزه از یک طراح زیورآلات دست ساز زنانه را مشاهده می کنید که از محصولی از چوب طبیعی صندل بوده و آویز برنز دارد. چوب صندل،‌ معطر است و خواص زیادی از جمله ضد عفونی کننده طبیعی پوست، مرطوب کنندگی، کاهش استرس و خاصیت ضد پیری داشته و در افزایش هوشیاری، بسیار موثر است.

ترکیب هنر و مد و سلامت، اینجا اهمیت خود را به نمایش می گذارد. شاید نسل های بعدی مد مفهومی بتواند شاهد حضور مسائل بهداشت و سلامت در طراحی مد باشد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در عکس بالا، از کلکسیون زیورآلات دست ساز ، شاهد گردن بندی از استیل هستیم که رنگ ثابت داشته و ضد حساسیت می باشد. این بدلیجات شیک در هشتگ بدلیجات شیک اینستاگرام، نمونه های بسیاری از آن معرفی و فروش خوبی پیدا کرده است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

اگر علاقمند هستید تا زیورآلات دست ساز خود را وارد عرصه سنجاق سینه کنید، گل سینه ایی که در عکس بالا مشاهده می کنید، یکی از الگو های تولیدی است که مشتریان زیادی در داخل کشور دارد. البته منجوق دوزی هم در طراحی گل سینه، طرح های جذابی را رقم می زند که باید به آن توجه داشت.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

عکس بالا، طرح دستکش زمستانی است که می تواند به عنوان سنجاق سینه هم استفاده شود. زنجیر طلایی، می تواند با زنجیر برنزی و نقره ای، جایگزین شود. جواهردوزی و مروارید دوزی، بخشی از کسب و کار زیورآلات دست ساز است که باید جدی گرفت چون در سلیقه بعضی از کاربران قرار دارد.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

در عکس بالا، گل سینه طرح گل را مشاهده می کنید که برای بانوان میانسال، هدیه خوبی به نظر می رسد. برگه پاییزی جواهردوزی شده یا منجوق دوزی شده، دست ساز زیبایی را برای طراحی تیپ به ارمغان می آورد.

حتما بخوانید: اوت کوتور چیست؟

نکات مهم برای طراحی و فروش زیورآلات دست ساز

مقطع کاردانی و کارشناسی طراحی پارچه و لباس و طراحی و ساخت طلا و جواهرات را می توان در دانشگاه های جامعه علمی و کاربردی یا دانشگاه الزهرا یا موسسات آموزشی داخل گذرانده و در این زمینه، مدرک آکادمیک گرفت.اگر قصد تحصیل در رشته طراحی مد (fashion design) دارید، مدرسه مد میلان و مدرسه مد پاریس را توصیه می کنیم. داشتن مدرک آیلتس با نمره ۵.۵ از ۹ آکادمیک الزامی است.برای طراحی اکسسوری، رشته یا گرایش دانشگاهی در مقطع کاردانی یا کارشناسی وجود ندارد و شما بایستی از تجربه های اساتید و الگوهایی که در فضای مجازی است، برای رسیدن به طرح های زیبا و فریبنده و پر فروش، استفاده کنید.یکی از روش هایی که سبب معرفی گسترده کار شما در فضای مجازی می شود، استفاده از هشتگ های پربیننده در حوزه فشن دیزاین است. اگر دوست دارید تا با میلیون ها طرح و الگوی زیورآلات دست ساز ، لباس های لاکچری و استایل های فوق العاده و هوشمندانه آشنا شوید، گشتی در هشتگ های معروف مثل fashion و accessories را فراموش نکنید.دنیای منجوق دوزی، آینه دوزی، سوزن دوزی،‌ پولک دوزی، مروارید دوزی و پته دوزی، جهانی از رنگ و نقش را که الهامی از فرهنگ اقوام ایرانی است به ارمغان آورده و با آن می توان محصولات فریبند را طراحی و تولید کرد. اگر قصد جریان سازی در حوزه زیورآلات و جواهرات دست ساز دارید، توصیه می‌کنیم که از صنایع دستی ۳۱ استان کشور الهام بگیرید.پر فروش ترین زیورآلات دست ساز در ایران، الزاما گران ترین محصولات کسب و کارهای خانگی نیست.استراتژی طراحان و تولید کنندگان دست دوزها و دست دوخت ها و دست سازها، باید برای هر محصول و کلکسیونی متفاوت باشد.برای این که بدانید که سلیقه و نیاز و علایق اکثریت بانوان ایران روی اکسسوری های دست ساز چیست، همیشه گشتی در معروف ترین برندهای تولید کننده جواهرات دست ساز و زیورآلات دست ساز ایرانی بزنید تا با رنگ ها و طرح های الهام بخش، آشنا شوید.برای موفقیت بین المللی در این حوزه، بایستی برندینگ را جدی بگیرید. درگاهی ثبت کنید و امکان پرداخت مجازی را از وزارت صمت بگیرید.اگر دوست دارید تا کارهای شما کپی نشود، کد شیما بگیرید.نزدیک به ۵۰ میلیون اکسسوری روی این هشتگ معرفی شده است.

100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوزی دست ساز

همراه گرامی

اگر شما هم علاقمند به طراحی و تولید زیورآلات دست ساز هستید یا برای فروش و معرفی و بازاریابی آن، به دنبال راهکار های اجرایی هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از ظریق بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید. دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟