فصل پایانی سریال Lost in Space در سال 2021 پخش خواهد شد


فصل پایانی سریال Lost in Space در سال 2021 پخش خواهد شد

رسانه کلیک – اینطور که پیداست فصل سوم و پایانی سریال محبوب و پر طرفدار Lost in Space سال 2021 در شبکه نتفلیکس به نمایش در می آید. یکی از محبوب ترین برنامه های علمی تخیلی نتفلیکس به پایان خود نزدیک می شود. این شبکه در سال 2021 فصل سوم و پایانی سریال Lost in […] نوشته فصل پایانی سریال Lost in Space در سال 2021 پخش خواهد شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – اینطور که پیداست فصل سوم و پایانی سریال محبوب و پر طرفدار Lost in Space سال 2021 در شبکه نتفلیکس به نمایش در می آید.

یکی از محبوب ترین برنامه های علمی تخیلی نتفلیکس به پایان خود نزدیک می شود. این شبکه در سال 2021 فصل سوم و پایانی سریال Lost in Space را به علاقه مندان عرضه می کند. طبق گفته های زک استرین، تهیه کننده برنامه، قرار بر این بوده تا این مجموعه در سه فصل به نمایش در بیاید و فیلم نامه آن از همان ابتدا کامل و واضح بوده است. گمشده در فضا، داستان خانواده رابینسون است که همراه با افراد دیگر در مکانی ناشناخته در فضا فرود می آیند و خود را در معرض مشکلات گوناگون می بایند.

ظاهرا زک استرین پس از پایان Lost in Space نیز همچنان همکاری خود را با نتفلیکس ادامه می دهد. طبق اخبار منتشر شده، وی یک قرار داد چند ساله را با این شبکه امضا کرده و تهیه کنندگی مجموعه های بسیاری را بر عهده گرفته است؛ البته محتوای این برنامه ها هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

فصل پایانی سریال Lost in Space در سال 2021 پخش خواهد شدالبته می توان گفت که گمشده در فضا چندان هم برای نتفلیکس حائز اهمیت نبوده است. این سریال در وب سایت Metaritic و Rotten Tomatoes به ترتیب امتیازات 7.1 و 75 درصد را به دست آورده و در خوش بینانه ترین حالت، جزو سریال های متوسط رو به بالا محسوب می شود. فصل اول توانست تا نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. فصل دوم نیز درست به همان اندازه هیجان انگیز و دیدنی بود. بنابراین حتی اگر جذابیت فصل سوم به اندازه فصل های قبلی نباشد، باز هم جایگاه خود را در دل تماشاگران پیدا خواهد کرد.

مولی پارکر، توبی استیونز، تیلور راسل، ایگناکیو سریکیو، مینا ساندوال و مکسول جنکینز از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه پر طرفدار به ایفای نقش پرداخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس