هواداران آتالانتا پول برگشتی بلیت های خود در بازی با والنسیا را برای مبارزه با ویروس کرونا به بیمارستان‌های محلی برگامو اهدا کردند


هواداران آتالانتا پول برگشتی بلیت های خود در بازی با والنسیا را برای مبارزه با ویروس کرونا به بیمارستان‌های محلی برگامو اهدا کردند

هواداران آتالانتا پس از صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پول بلیت های خود برای تماشای این بازی...

طرفداری- امشب (سه شنبه) در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم آتالانتا و والنسیا در پشت در های بسته مستایا به مصاف هم رفتند که آتالانتا به پیروزی در این دیدار به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش football-italia، هواداران آتالانتا تصمیم گرفتند تا مبلغ 40000 یورو که برای خرید بلیت های لیگ قهرمانان اروپا هزینه شده را به بیمارستان های محلی اهدا کنند. تمامی بازی های سری آبه دلیل شیوع ویروس کرونا تا سوم آوریل به تعویق افتاده است و بازی های اروپایی نیز باید در پشت درهای بسته صورت گیرد. بازی برگشت والنسیا و آتالانتا نیز باید در پشت درهای بسته صورت می گرفت و این درحالی بود که هواداران آتالانتا از هفته قبل بلیت های این دیدار را خریداری کرده بودند. بیانیه گروهی از هوادارن آتالانتا به شرح زیر است:

قرار بود این شب یکی از زیباترین شب های تاریخ باشگاه ما باشد، در عوض این وضعیت اضطراری همه چیز را بر هم زد. در حال حاضر، در شهر و استان ما، قهرمانانی وجود دارند که با بودجه‌ای ناچیز و بدون استراحت به سختی در حال کار کردن هستند تا از سلامت بودن همه مردم اطمینان حاصل شود. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم مبلغ کل بلیت هایی که برای سفر به مستایا خریداری کرده بودیم را به بیمارستان های برگامو اهدا کنیم. بنابراین چک 40000 یورویی را تا چند روز آینده به این بیمارستان ارائه می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی