وضعیت کرونا در شهرهای شرق استان تهران


کرونا در شهرهای شرق استان در حال شیوع است به گونه‌ای که معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان فیروزکوه بر اثر این ویروس جان خود را از دست داد.

صراط:

ویروس کرونا به سرعت در حال شیوع در کل کشور است که شهرهای شرق استان تهران از این ویروس در امان نماندند.

به گزارش فارس جاجرود، پردیس، بومهن، دماوند و فیروزکوه شهرهایی هستند که درگیر ویروس کرونا شدند.

طبق شنیده‌ها از منبع آگاه یک تبعه افغانی در بومهن جان خود را بر اثر مبتلا به ویروس کرونا از دست داد و قبل از این نیز یک نفر اهل جاجرود و یک نفر اهل پردیس در خارج از محدوده شهرستان پردیس جان خود را در اثر ویروس کرونا از دست دادند.

همچنین فرماندار شهرستان فیروزکوه خبر فوت معاون سیاسی انتظامی این شهرستان را بر اثر کرونا تأیید کرد. جمارانی قبل از این از شناسایی ۱۰ نفر مشکوک به کرونا در شهرستان فیروزکوه خبر داده بود.

خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند نیز در این خصوص اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به سرعت در کشور در حال پیشرفت است و از تمامی مردم به خصوص مردم شهرستان دماوند درخواست داریم به غیر از موارد غیر ضروری از خانه هایشان خارج نشوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سه نفر از شهرستان دماوند بر اثر ویروس کرونا جان خودشان را از دست دادند، ادامه داد: طبق آمار ۱۵ نفر از اهالی شهرستان دماوند مشکوک به کرونا هستند که تحت انجام آزمایش‌های پزشکی قرار گرفتند.

فرماندار پردیس هم در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس باید اطلاع‌رسانی دقیقی را انجام دهد اما طبق آمار تا کنون دو یا سه نفر در پردیس دچار کرونا شدند.

شهردار رودهن نیز دقایقی پیش این ادعا را که فردی بر اثر کرونا فوت کرده و در آرامستان رودهن دفن شده است، رد کرد و گفت: در این شرایط بحرانی مردم به شایعات توجه نکنند و هیچ فردی که بر اثر کرونا فوت شده باشد در آرامستان رودهن دفن نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران