ترامپ: کرونا ندارم، خیلی خوبم/ ویروس به زودی خواهد رفت


ترامپ: کرونا ندارم، خیلی خوبم/ ویروس به زودی خواهد رفت

شفقنا- رئیس جمهوری آمریکا می گوید که هیچ علائمی از ویروس کرونا در او وجود ندارد. او همچنین به آمریکایی ها اطمینان می دهد که این بیماری به زودی رخت برخواهد بست. به گزارش سرویس ترجمه به نقل از آرتی ، دونالد ترامپ شامگاه سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی پس از دیدار با اعضای سنای این کشور مدعی شد که […]

ترامپ: کرونا ندارم، خیلی خوبم/ ویروس به زودی خواهد رفت

شفقنا- رئیس جمهوری آمریکا می گوید که هیچ علائمی از ویروس کرونا در او وجود ندارد. او همچنین به آمریکایی ها اطمینان می دهد که این بیماری به زودی رخت برخواهد بست.

به گزارش سرویس ترجمه به نقل از آرتی ، دونالد ترامپ شامگاه سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی پس از دیدار با اعضای سنای این کشور مدعی شد که توسط پزشک کاخ سفید معاینه و تایید شده که هیچ علائمی از ویروس کرونا در او نیست.

ترامپ با اشاره به اینکه نیازی به انجام آزمایش ویژه ویروس کرونا ندارد، افزود: گمان نمی کنم که انجام چنین آزمایشی زیاد اهمیتی داشته باشد. می توانم آزمایش بدهم اما احساس می کنم که هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد. من خودم خیلی خوب هستم.

او خطاب به شهروندان آمریکایی به آنها توصیه کرد که آرامش خود را حفظ کنند و تلاش کرد با عبارت «این ویروس خواهد رفت» به آنها اطمینان دهد.

ترامپ پیش از این بارها نسبت به عدم هول و هراس ناشی از شیوع ویروس کرونا در آمریکا دعوت کرده و گفته بود: آنفلوآنزای عادی نسبت به این مسئله، عده بسیار بیشتری از آمریکایی ها را می کشد.

تا شامگاه سه شنبه ۸۴۹ نفر در آمریکا به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۸ نفر فوت کرده است.

خبر را در آرتی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد