افزایش تخت‌های بیمارستانی و استقرار بیمارستان‌های سیار در قم


افزایش تخت‌های بیمارستانی و استقرار بیمارستان‌های سیار در قم

استاندار قم ضمن قدردانی از خدمات جهادی ارتش، تلاش برای افزایش تخت‌های بیمارستانی و استقرار بیمارستان‌های سیار در قم را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در جلسه با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ضمن تقدیر از خدمات نیروهای مسلح برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور به‌ویژه این استان اظهار کرد: نیروهای نظامی با استقرار بیمارستان‌های سیار و ضدعفونی معابر شهر به‌صورت جهادی و عملیاتی وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: روحیه جهادی و مخلصانه نیروهای مسلح در کمک‌رسانی به هم‌وطنان، بسیار مایه مباهات و افتخار است و داشتن چنین نیروهای مخلصی را به فرماندهان نهادهای نظامی تبریک می‌گوییم.

سرمست بابیان این‌که کشور در یک جنگ تمام‌عیار برای عبور از شرایط کنونی قرار دارد، افزود: عبور از شرایط کنونی و شکست کرونا تنها با مشارکت همه ارکان نظام و مردم محقق می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل در تصمیم‌ها و وجود روح همدلی و همراهی در زمان بحران‌ها ادامه داد: در ستاد پیشگیری از مدیریت بحران استان قم شاهد تعامل بسیار خوبی هستیم و این موجب شده تا روحیه تفاهم در قم حاکم باشد.

در این نشست استقرار بیمارستان‌های سیار در نقاط مختلف قم، ضدعفونی معابر شهری و استفاده از ظرفیت ارتش در تولید تجهیزات بهداشتی موردبررسی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس