هوم اسکرین جدید اسپاتیفای برای کاربران سراسر جهان از راه رسید


هوم اسکرین جدید اسپاتیفای برای کاربران سراسر جهان از راه رسید

رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، هوم اسکرین جدید اسپاتیفای با طراحی ویژه ای که کار را برای کاربران بسیار ساده تر می کند اکنون قابل دانلود کردن است. اسپاتیفای یکی از اپلیکیشن هایی است که تاکنون طراحی های ورژن موبایل خود را در بخش های کوچکی آپدیت کرده است. این برنامه ابتدا صفحه […] نوشته هوم اسکرین جدید اسپاتیفای برای کاربران سراسر جهان از راه...

رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، هوم اسکرین جدید اسپاتیفای با طراحی ویژه ای که کار را برای کاربران بسیار ساده تر می کند اکنون قابل دانلود کردن است.

اسپاتیفای یکی از اپلیکیشن هایی است که تاکنون طراحی های ورژن موبایل خود را در بخش های کوچکی آپدیت کرده است. این برنامه ابتدا صفحه پادکست های خود را آپدیت کرد و سپس آپدیت هایی را در بخش های دیگر اعمال کرد. به تازگی این کمپانی اعلام کرده که هوم اسکرین اسپاتیفای که اصلی ترین بخش این اپلیکیشن است، به زودی با طراحی جدید از راه خواهد رسید. اکنون زمانی که کاربران اسپاتیفای برنامه را باز کنند، بسته به اینکه چه زمانی از روز این برنامه را باز کرده باشند، برنامه به آن ها صبح بخیر، ظهر بخیر یا عصر بخیر می گوید. البته که علاوه بر این ها محتوای صفحه و پیشنهادهای آن نیز بسته به زمان روز تغییراتی می کند و محتوا بهتر مرتب خواهد شد تا کاربران بتوانند به راحتی در صفحه اصلی جست و جو کنند.

هوم اسکرین جدید اسپاتیفای برای کاربران سراسر جهان از راه رسیدپیش از این، هوم اسکرین اسپاتیفای موزیک هایی را که کاربر گوش داده بود با قرار دادن گزینه هایی مانند به تازگی پخش شده یا پادکست های مورد علاقه در بالای صفحه خلاصه می کرد.

این آپدیت جدید هوم اسکرین اپلیکیشن را به دو قسمت اصلی تقسیم می کند: محتوای آشنا در بالای صفحه و محتوای جدید یا پیشنهادی در نیمه پایینی صفحه.

اکنون هوم اسکرین دارای 6 قسمت زیر خوش آمد گویی روزانه است که می توانید از طریق آن ها به آیتم هایی از جمله پادکستی که هرروز صبح گوش می کنید، پلی لیست ورزش یا آلبومی که در طول روز به آن گوش می کنید، دسترسی پیدا کنید. این محتوا بر اساس اینکه هرروز جه فعالیتی در اسپاتیفای انجام می دهید، تغییر می کند تا بهتر نیازهای شما را برآورده کند.

زیر این 6 قسمت، در هوم پیج آیتم های دیگری مانند پادکست های مورد علاقه، پلی لیست هایی که برای شما درست شده اند و پیشنهادات خود اسپاتیفای بر اساس آن چه گوش می دهید، نشان داده می شود. کانسپتی که در هوم اسکرین اسپاتیفای وجود دارد مشابه چیزی است پاندورا اخیرا در آپدیت جدید تب For You ارائه داده بود. مشابه اسپتیفای، تب پاندورا نیز محتوای نمایش داده شده در صفحه را بسته به زمان های مختلف شبانه روز، هر روزی از هفته و پیش بینی هایی که می تواند بر اساس حال کاربریا فعالیت های وی انجام دهد، بر اساس آن چه کاربر قبلا گوش داده است، دسته بندی می کند.

اقدام پاندورا جهت به روز رسانی ظاهر اپلیکیشن خود باعث دو برابر شدن تعداد کاربران با صفحات شخصی کار می کنند شد. اسپاتیفای نیز امیدوار است با ایجاد این تغییر جدید بتواند تعداد کاربران خود را بیشتر کند، زیرا اکنون کاربران مجبور نیستند برای یافتن محتوای دلخواهشان گشت و گذار زیادی در اپلیکیشن داشته باشند. با این آپدیت کاربران قادر خواهند بود سریع تر در اپلیکیشن جست و جو کنند.

اسپاتیفای تا به امروز خود را با شخصی سازی پیشرفته و تکنولوژی جذاب استفاده شده در آن به همگان ثابت کرده است، با این حال اپلیکیشن آن همیشه راحت ترین راه برای استفاده از این سرویس نبوده است، به ویژه در مقایسه با U.S Rival و اپل موزیک. البته که این اپلیکیشن با ایجاد تغییرات جدید سعی در برطرف کردن این مشکلات داشته تا کاربران نیز راحت تر از آن استفاده کنند.

اسپاتیفای اعلام کرده که آپدیت و هوم اسکرین جدید آن از امروز برای همه قابل استفاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!