بازیگر «ستایش»: با توجه به شیوع کرونا ترجیح می‌دهم در خانه بمانم


بازیگر «ستایش»: با توجه به شیوع کرونا ترجیح می‌دهم در خانه بمانم

بازیگر سریال همسران گفت: ترجیح میدهم در پی اتفاقات اخیر و شیوع ویروس کرونا کار نکنم و خانه بمانم، البته تنها دلیلم برای رد پیشنهادات این بیماری نبود و کارها هم به نحوی نبودند که مرا برای حضور وسوسه کنند.

به گزارش افکارنیوز،

فرهاد جم بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم، در شرایط فعلی و با شیوع بیماری کرونا پیشنهادات هم کم شده است.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: البته طی ماه گذشته چندین پیشنهاد داشتم، اما فعلاً ترجیح می‌دهم در پی شیوع ویروس کرونا کار نکنم و خانه بمانم، البته تنها دلیلم برای رد پیشنهادات این بیماری نبود و کارها هم به نحوی نبودند که مرا برای حضور وسوسه کنند.

بازیگر سریال « ستایش » درباره برخورد جامعه با بیماری کرونا اذعان کرد: بدون شک مردم خودشان می‌دانند که چگونه باید با این بیماری برخورد کنند اما به شخصه معتقدم در چنین شرایطی باید تعادل را حفظ کرد و از همه مهمتر به شایعات در زمینه این بیماری توجه نکرد.

فرهاد جم در همین رابطه تصریح کرد: درباره برخورد ما با بیماری کرونا به نظرم نه آنقدر همه چیز را ساده بگیریم که انگار اتفاقی نیفتاده است و نه آنقدر سخت که استرس بر زندگی ما غلبه کرده و همه چیز به سختی بگذرد، به نظر من باید تمامی دستورالعمل های بهداشتی اتخاذ شده را رعایت کنیم تا بتوانیم این خطر را پشت سر بگذاریم.

بازیگر سریال همسران با اشاره به تاثیر مثبت دوری از اجتماعات برای مقابله با بیماری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید کمی صبور باشیم، شاید سخت باشد اما باید در خانه بمانیم و زیاد در محیط های عمومی حاضر نشویم. در هر صورت این بیماری تمام می‌شود و ما باید سعی کنیم با کمترین خسارات آن را پشت سر بگذاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی