یکی از آیین ها و سنت های قدیمی که از نیاکان ما به یادگار مانده است و هر ساله با نزدیک شدن سال نو انجام می پذیرد چیدن یک سفره هفت سین زیبا به شکل ها و مدل های مختلف با استفاده از وسایل گوناگون می باشد که به همین منظور در این مطلب قصد داریم شما را با مجموعه ای زیبا و دیدنی از انواع تزیین هفت سین با گونی کنفی آشنا کنیم.

مدل های متنوع و جالب تزیین هفت سین با گونی

با فرا رسیدن سال نو همه افراد سعی در چیدن یک سفره هفت سین زیبا و منحصر به فرد هستند. تزیینات سفره هفت سین دست ساز اغلب با استفاده از وسایل مختلفی با بکارگیری ایده های جذاب و خلاقانه صورت می گیرد که تزیین هفت سین با گونی یک نمونه از این مجموعه می باشد.

روش ها و ایده های جالب و جدیدی برای چیدمان و دیزاین سفره هفت سین مدرن و سنتی وجود دارد که اگر با کمی خلاقیت و ذوق هنری همراه شود بدون شک بهترین و جذاب ترین نوع تزیینات را می توان ارائه داد. مدل های هفت سین بسیار متنوع و گسترده می باشند که هر فردی با توجه به سلیقه ای که دارد یک نوع از آن ها را برای چیدمان سفره هفت سین خود بکار می گیرد.

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید

چیدمان سفره هفت سین با استفاده از گونی همچون هفت سین چوبی و نمدی یک ایده جالب و خاص خواهد بود که شما می توانید گونی را به هر شکلی که می خواهید در آورید و هفت سین خود را در داخل آن بچینید. به طور مثال می توانید کیسه های کوچکی را با استفاده از گونی درست کنید و داخل آن را با پشم شیشه یا پنبه پر کنید و بعد از آن هفت سین را به شکلی زیبا و آذین شده در داخل آن ها قرار دهید.

روش دیگری که به منظور انجام این کار می توانید بکار گیرید استفاده از لوله های مقوایی مثل رول دستمال کاغذی است که برای این کار لازم است ابتدا دور لوله مقوایی یک کاغذ روغنی برای راحت جدا شدن گونی بپیچید و سپس گونی را با استفاده از چسب دور لوله بچسبانید و پس از خشک شدن کامل چسب لوله مقوایی را در آورده تا نوارهای گونی از آن جدا شود سپس می توانید نوارهای گونی آماده شده را دور هر ظرفی که دوست دارید بپیچید تا به این ترتیب ظرف های هفت سین زیبایی از جنس گونی داشته باشید و در پایان با استفاده از وسایلی هم چون گل های نمدی، تور و روبان آن ها را زیبا سازی نمایید.

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید

تصاویر بسیار زیبا از انواع چیدمان هفت سین با گونی

در ادامه برای ملاحظه و الگوبرداری نمونه هایی از انواع دیزاین هفت سین با استفاده از گونی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید چیدمان سفره هفت سین بسیار شیک و زیبا با گونی کنفی برای سال نو

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید جام هفت سین بسیار زیبا و شیک طراحی شده با گونی برای عید نوروز

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدیددیزاین سفره هفت سین بسیار شیک و جالب با استفاده از گونی و کنف

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید مدل بسیار زیبا و جذاب چیدمان سفره هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید نمونه جالب و بسیار شیک دیزاین سفره هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید دکوراسیون بسیار زیبا و خلاقانه سفره هفت سین با گونی برای سال نو

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید نمونه بسیار زیبا و ساده چیدمان سفره هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید مدل بسیار شیک و جذاب دیزاین سفره هفت با گونی کنفی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید چیدمان سفره هفت سین بسیار شیک و جدید با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید دیزاین ساده و زیبا هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید چیدمان بسیار زیبا و جالب سفره هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید دیزاین بسیار شیک و خلاقانه سفره هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید مدل بسیار جالب و زیبا دیزاین سفره هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی کنفی برای سال جدید

تصاویری که مشاهده نمودید نمونه هایی از انواع تزیین هفت سین با گونی با ایده های خلاقانه و زیبا بود که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد و با ایده گرفتن از هر کدام بتوانید برای سال نو سفره هفت سین بسیار زیبا و شیکی را بچینید. اما در صورتی که تمایل دارید با دیگر ایده ها و مدل های هفت سین آشنا شوید و آموزش های متنوعی در این زمینه ببینید پیشنهاد می کنیم حتما سری به بخش هفت سین مجله هنر در خانه بزنید و با به روزترین مطالب ما آشنا شوید.