مدل های مختلف پیرسینگ گوش (قسمت دوم) 


مدل های مختلف پیرسینگ گوش (قسمت دوم) 

سوراخ کردن گوش و استفاده از اکسسوری و جواهرات گوش یکی از ترندهای مد و منحصر به فرد است. بعضی افراد چند سوراخ گوش دارند و بعضی هم حتی یک سوراخ گوش هم ندارند. این سبک کاملا سلیقه‌ای است .اگر می‌خواهید گوش‌هایتان را سوراخ کنید و مطمعا نیستید که کدام ناحیه از گوش را انتخاب کنید در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا آنچه را که می‌خواهید بیابید.. هلیکس...

سوراخ کردن گوش و استفاده از اکسسوری و جواهرات گوش یکی از ترندهای مد و منحصر به فرد است. بعضی افراد چند سوراخ گوش دارند و بعضی هم حتی یک سوراخ گوش هم ندارند. این سبک کاملا سلیقه‌ای است .اگر می‌خواهید گوش‌هایتان را سوراخ کنید و مطمعا نیستید که کدام ناحیه از گوش را انتخاب کنید در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا آنچه را که می‌خواهید بیابید..

هلیکس پیرسینگ :

مدل مارپیچ و شیک ، سوراخ مارپیچ ، سوراخ کردن غضروف است که در قسمت بالایی گوش قرار دارد. این سوراخ در مقیاس با سوراخ‌های دیگر درد کمتری دارد. زیرا با استفاده از یک سوزن کوچک انجام می‌شود. به طور معمول ، متوجه خواهید شد که چه مدل گوشواره هایی در این نوع سوراخ کردن استفاده می‌شوند. با این حال ، شما می توانید از هر مدل جواهرات و اکسسوری ای که دوست دارید استفاده کنید!

مدل های مختلف پیرسینگ گوش (قسمت دوم) 

هلیکس رو به جلو :

تفاوت بین سوراخ مارپیچ رو به جلو و سوراخ مارپیچ معمولی در جای سوراخ است. سوراخ مارپیچ رو به جلو در پایین گوش ، نزدیک ریشه مارپیچ قرار دارد. در بیشتر جواهرات ، جواهرات محبوب گوشواره های میخی است . می توان از سوراخ مارپیچ رو به جلو با طیف وسیعی از جواهرات مختلف استفاده کرد.

مدل های مختلف پیرسینگ گوش (قسمت دوم) 

دییت پیرسینگ :

یک سوراخی است که با غضروف درون گوش شما کار دارد. بهترین چیزی که در مورد این نوع سوراخ کردن وجود دارد این است که به طرز شگفت آور با همه استایل ها خاص است و مناسب بیشتر افراد است. برخی حتی بر این باورند که سوراخ کردن دییت می تواند به کاهش میگرن مرتبط با اضطراب کمک کند!

مدل های مختلف پیرسینگ گوش (قسمت دوم) 

پیرگینگ تراگوس

سوراخ کردن تراگوس بسیار متنوع است و با تعدادی سبک جواهرات متفاوت خوب به نظر می رسد. با این وجود ، بسته به اندازه تراگوس، قسمتی از گوش شما که در جلوی کانال گوش ، بسیار درد دارد .

مدل های مختلف پیرسینگ گوش (قسمت دوم) 

بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت