کاشت 5 هزار درخت در ارتفاعات پایتخت


کاشت 5 هزار درخت در ارتفاعات پایتخت

خبرگزاری آریا- ­در سال جاری بیش از 5 هزار درخت و در راستای افزایش سرانه حاشیه شمالی پایتخت، در ارتفاعات البرز کاشته شده است.

کاشت 5 هزار درخت در ارتفاعات پایتخت
خبرگزاری آریا- در سال جاری بیش از 5 هزار درخت و در راستای افزایش سرانه حاشیه شمالی پایتخت، در ارتفاعات البرز کاشته شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، درجریان برگزاری مراسم هفته درختکاری مدیرعامل شر کت تله کابین توچال با اشاره به سیاست بنیاد مستضعفان درخصوص تلاش برای توسعه فضای سبز در تمامی مراکز گردشگری و تفریحی این نهاد گفت : در همین راستا یکی از برنامه های هرساله در مجموعه توچال توسعه فضای سبز و کاشت گونه های درختی متناسب با وضعیت اقلیم این منطقه می باشدکه ما در تلاش هستیم با برنامه ریزی جدید بتوانیم محدوده بیشتری از فضاهای توچال را جنگل کاری نمائیم.
مسعود پناهی با دعوت از شهروندان برای مشارکت مردم را در حفظ فضای سبز طبیعت شمال پایتخت گفت: مردم بهترین همراهان ما در این امر مهم هستند که می‌توانند در توسعه فضای سبز و درختکاری سهم بسزایی داشته باشند.
همچنین پناهی در حاشیه این مراسم ودر پاسخ به سوالی درخصوص اقدامات این بزرگترین مجموعه مجموعه تفریحی وگردشگری خاورمیانه برای مبارزه با ویروس کرونا گفت : به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضد عفونی کردن اماکن عمومی ، رستوران و هتل توچال با جدیت تمام آغاز شده است.
در پایان مدیرعامل شرکت تله کابین توچال با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تامین بهداشت این مجموعه و میهمانان ان به کار گرفته ایم از شهروندانی که در این روزها برای تفریح و ورزش به توچال می آیند درخواست کرد تا با توجه به سرعت انتقال این ویروس نکات بهداشت فردی را با جدیت رعایت کنند.
گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و همچنین مدیرعامل و توچال و علاقمندان به طبیعت برگزار شد , بیش از 200 درخت به صورت نمادین در بام تهران کاشته شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟