آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام ؛ چگونه میتوان در اینستاگرام لینک گذاشت؟


مطلب آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام ؛ چگونه میتوان در اینستاگرام لینک گذاشت؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ برای قرار دادن لینک در اینستاگرام چه باید کرد؟ اینستاگرام در حالت عادی اجازه چنین کاری را نمیدهد. پس چگونه میتوان در اینستاگرام لینک قرار...

برای قرار دادن لینک در اینستاگرام چه باید کرد؟ اینستاگرام در حالت عادی اجازه چنین کاری را نمیدهد. پس چگونه میتوان در اینستاگرام لینک قرار داد؟ با ما باشید.

اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیاست. این اپلیکیشن پراستفاده قابلیت های متعدد و بی شماری به کاربران پرشمار خود ارائه میدهد که از علل محبوبیت آن میباشد. اما برای آنان که در استفاده از این اپلیکیشن به صرف سرگرمی بسنده نمیکنند، مسئله کار در اینستاگرام و تبلیغات کسب و کار اهمیت پیدا میکند.

قرار دادن لینک در پست ها یکی از مشکلات رایج اینستاگرام است. از قضا اینستاگرام نیز شرایطی برای چنین افرادی در نظر گرفته تا پیج خود را به پیج کاری تغییر داده و متناسب با شغل و حرفه خود به فعالیت و تبلیغات بپردازند. اما تبلیغات در اینستاگرام با محدودیت هایی همراه است.

یکی از این محدودیت ها، مسئله قرار دادن لینک در اینستاگرام است. بالطبع برای هیچکس اینستاگرام با تمام قابلیت هایش،‌ محیط اصلی کسب و کار و تبلیغات محسوب نمیشود. در نتیجه و برای معرفی سایت یا هر لینک دیگری مربوط به سایر شبکه های اجتماعی؛ در اینستاگرام با مشکل مواجه میشوید.

در مورد آموزش کار با اینستاگرام بیشتر بخوانید:

رفع ریپورت اینستاگرام ؛ روش های رفع مسدود شدن اکانت

آموزش لایو اینستاگرام ؛ با صفر تا صد لایو اینستاگرام آشنا شوید

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

کاربران به طور بالقوه اجازه قرار دادن لینک در اینستاگرام را ندارند. مگر در بیو اینستاگرام. اما با برخی شرایط و قابلیت ها امکان قرار دادن لینک در اینستاگرام میسر است که در ادامه قصد پرداختن به آنها را داریم. در ادامه مطلب قرار دادن لینک در اینستاگرام با ما باشید.

قرار دادن لینک در اینستاگرام ؛ چگونه در اینستاگرام لینک بگذاریم؟

پیشتر به ضرورت مساله چگونگی قرار دادن لینک در اینستاگرام اشاره کردیم. اما این مساله جنبه های مختلف دارد. در هر بخش اینستاگرام چگونگی قراردادن لینک متفاوت است. در همی راستا در این مقاله به بخش های مختلف موضوع میپردازیم.

چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم؟ چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟ و یا چگونه در کامنت اینستاگرام لینک بگذاریم؟ اگر سوالاتی از این دست دارید با ما همراه باشید.

قرار دادن لینک در پست اینستاگرام ؛ چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم؟

آموزش قرار دادن لینک در پست اینستاگرام

قرار دادن لینک در پست اینستاگرام و در توضیحات پست ها برای همه کاربران فعال نیست و صرفا کاربران تجاری یا پولی قادر به استفاده از این قابلیت هستند. البته کاربران عادی میتوانند هر لینکی را در متن پست خود وارد کنند. اما این لینک ها قابل کلیک و ارجاع نیستند.

تنها جایی که کاربران عادی میتوانند لینک قرار دهند در بخش وبسایت در تنظیمات پروفایل است. در ادامه اما قصد داریم شما را با چگونگی قرار دادن لینک در پست اینستاگرام آشنا کنیم. برای اینکار روشهایی چند وجود دارد که به معرفی آنها میپردازیم.

استفاده از ابزار Link My Photo چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم؟

اولین راهکار برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام، استفاده از ابزار Link My Photo است. با استفاده از انواع مختلف این ابزار میتوانید تا سقف چند اکانت را برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام کنید. البته که استفاده رایگان از این برنامه ممکن است، اما صرفا تا 3 تصویر را میتوانید لینک گذاری کرده، به هم مرتبط کنید.

آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام ؛ چگونه میتوان در اینستاگرام لینک گذاشت؟

اما با خرید نسخه نقره ای این ابزار، به قیمت 5 دلار میتوانید بدون محدودیت به قرار دادن لینک در پست اینستاگرام بپردازید. نسخه طلایی این ابزار به قیمت 10 دلار نیز موجود است که برای استفاده از این قابلیت در چندین اکانت به طور همزمان است. البته سقف این تعداد اکانت ها 5 اکانت تعیین شده است.

استفاده از وبسایت Bitly چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم؟

دومین پاسخ برای سوال چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم، استفاده از وبسایت Bitly است. این وبسایت لینک های کوتاهی ایجاد میکند که در بخش Bio اینستاگرام قابل استفاده هستند.

آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام ؛ چگونه میتوان در اینستاگرام لینک گذاشت؟

شما میتوانید لینک مورد نظرتان را در این وبسایت به یک لینک کوتاه بدل کنید. این لینک در بخش بیو اینستاگرام قابل استفاده است. البته این لینک کوتاه در سایر بخش ها قابل استفاده نیست. اما از آنجایی که کوتاه است به سادگی در خاطر کاربر باقی میماند. در نتیجه میتوانید از آن در کپشن پست هایتان استفاده کنید.

قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام ؛ چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

آموزش قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

یکی دیگر از راههای قرار دادن لینک در اینستاگرام قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام است. اما قابلیت قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام نیز تنها به اکانت های تجاری یا پولی اختصاص دارد. در صورتی که این امکان را فعال کرده باشید، در بخش مربوط به ادیت عکس استوری، و در بالای صفحه آیکون گیره یا پیوند را برای قرار داد لینک مشاهده خواهید کرد.

آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام ؛ چگونه میتوان در اینستاگرام لینک گذاشت؟

با انتخاب این آیکون به صفحه ای هدایت میشوید که برای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام، باید در بخش مربوط به آن لینک را کپی کرده و تیک آبی گوشه صفحه را بزنید تا لینک ذخیره شود. در این حالت استوری شما برای فالورهایتان با عبارت See More در پایین عکس، به نمایش درمیاید. با سواپ این عبارت، کاربران به آدرس مربوطه هدایت میشوند.

بیشتر بخوانید:

تماس گروهی در واتساپ ؛ چگونه در واتساپ کنفرانس برگزار کنیم؟ علل داغ شدن گوشی اندروید چیست؟ 8 نکته برای افزایش امنیت واتساپ

گردآوری: techrato

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...