راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی سیار سپاه در گیلان



راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی سیار سپاه در گیلان

سرهنگ پاسدار امین یادگاری امروز در جمع خبرنگاران‌ از راه‌اندازی بیمارستان سیار در محوطه بیمارستان رازی رشت خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان با ظرفیت 80 تا 120 تختخواب در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کرونا در رشت راه‌اندازی شده است.

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ پاسدار امین یادگاری امروز در جمع خبرنگاران‌ از راه‌اندازی بیمارستان سیار در محوطه بیمارستان رازی رشت خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان با ظرفیت ۸۰ تا ۱۲۰ تختخواب در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کرونا در رشت راه‌اندازی شده است.

اخبار اجتماعی- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه چندین پزشک و پرستار از استان‌های مختلف کشور در بیمارستان سیار واقع در محوطه بیمارستان رازی رشت فعالیت خواهند داشت عنوان کرد: سایر کادر درمانی فعال در بیمارستان سیار نیز مشخص و آماده خدمت به بیماران هستند.

یادگاری از دستور مستقیم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر راه‌انداری بیمارستان سیار جهت خدمات‌رسانی به بیماران در رشت سخن گفت و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ریشه‌کن شدن و نابودی کامل این بیماری در کنار مردم است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان گیلان با بیان اینکه دشمن با تحرکات و اقدامات مختلف در واقع امنیت روانی جامعه ما را مورد هدف قرار داده است تصریح کرد: بهترین‌ راه عبور از این بحران رعایت نکات بهداشتی است که از مردم می‌خواهیم ضمن حفظ آرامش به توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان توجه و عمل کنند.

وی ضمن قدردانی از خدمات گروه‌های جهادی و مردمی گیلان که برای مقابله با ویروس کرونا و خدمات‌رسانی به مردم پای کار آمدند خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی سپاه قدس استان گیلان نیز از تمام ظرفیت خود برای کمک‌رسانی به مردم و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا استفاده می‌کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات سپاه این استان جهت مقابله با ویروس کرونا ابراز داشت: توزیع انواع محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده، توزیع ماسک و دستکش و همچنین ضدعفونی و گندزدایی کردن معابر و اماکن عمومی و توزیع اقلام کمک معیشتی از جمله اقدامات سپاه استان گیلان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ