نوبخت به پویش «عید ما بعد از شکست کرونا» پیوست/هزینه‌های جشن و عزا صرف درمان بیماران شود


نوبخت به پویش «عید ما بعد از شکست کرونا» پیوست/هزینه‌های جشن و عزا صرف درمان بیماران شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به پویش «عید ما، بعد از شکست کرونا» پیوست و گفت که برخی از هزینه هایی که قرار بود صرف مراسمات جشن و عزاداری شود صرف درمان بیماران مبتلا به کرونا گردد.

نوبخت به پویش «عید ما بعد از شکست کرونا» پیوست/هزینه‌های جشن و عزا صرف درمان بیماران شود

به گزارش خبرنگار صدای ایران، پویش «عید ما بعد از شکست کرونا» راه اندازی شده است و صدای ایران نیز به این پویش می‌پیوندد و به ملت شریف ایران اعلام می کند که به این پویش بپیوندند چرا که عید امسال به ندیدن است.


«امسال عید را در خانه بمانیم به عزیزانمان تلفنی یا اینترنتی تبریک بگوییم تا این ویروس منحوس کرونا از شهر رخت بندد ما از آنگاه دوباره نروز را جشن می‌گیریم دوباره می خندیم دوباره سفره می‌اندازیم و برای هم دعا می کنیم. این یک قرار ملی است.»

علی نوبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار صدای ایران ضمن حمایت از پویش «عید ما، بعد از شکست کرونا»، اظهار داشت: پویش به جایی است و بنده هم به این پویش می‌پیوندم.

وی افزود: البته پیشنهاد من این است که هزینه‌هایی که قرار بود صرف برخی جشن‌ها و عزاداری‌ها شود به سمت پویش‌های مردمی متشکل از هیأت امنای مورد وثوق سوق پیدا کند و این هزینه‌ها برای نجات جان بیماران، خرید وسایل مصرفی و تجهیزاتی مورد نیاز بیمارستان‌ها و پرداخت به داوطلبانی که برای مقابله با این ویروس اعلام آمادگی می‌کنند بشود.

صدای ایران از عموم مردم ایران دعوت می‌کند که به پویش «عید ما بعد از شکست کرونا» بپیوندند تا این عجوزه شب و سیاهی کرونا را از کشور خارج کنیم و نگذاریم انفجار اتمی کرونا در کشور به وقوع بپیوندد.

پ/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا