مردم نمی‌دانند باید از کجا ماسک و دستکش تهیه کنند


مردم نمی‌دانند باید از کجا ماسک و دستکش تهیه کنند

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه ماسک و دستکش در داروخانه‌های اهواز وجود ندارد، گفت: کمبود وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده نگران‌کننده است و باید تلکیف توزیع این محصولات در سطح شهر اهواز مشخص شود.

حسن حیدری در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که امروز ۱۷ اسفندماه در شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سلامتی یکی از مهمترین نعمت‌های خداوند است و اکنون که جامعه درگیر کرونا ویروس شده است، مردم ارزش سلامتی را بیشتر درک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی خوزستان و شهرستان اهواز خوب بوده و این تلاش‌ها موجب شده تا حد ممکن این بیماری کنترل شود و وضعیت نسبتا مناسب باشد.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه دشمنان به شکلی رفتار می‌کنند که گویی این ویروس از ایران به چین رفته است و ایران منشاء این ویروس است، تصریح کرد: مردم با کمبود وسایل بهداشتی در سطح شهر اهواز مواجه هستند و باید تلاش شود نیاز مردم به این اقلام مرتفع شود.

حیدری ادامه داد: در حال حاضر با توجه به توزیع الکل در داروخانه‌های سطح شهر، وضعیت بهتر شده است اما ماسک و دستکش در داروخانه‌های اهواز موجود نیست و مردم نمی‌دانند باید این محصولات را از کجا تهیه کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری پیشگام‌ پیشگیری و مقابله با کروناویروس است، گفت: در زمینه کمبود ماسک و دستکش نگران وضعیت کارگران شهرداری هستیم زیرا آنها در معرض خطر مستقیم‌ این ویروس هستند و باید برای این حل این مشکل به دنبال راه حل مناسب باشیم.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: کمبود وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده نگران‌کننده است و باید تلکیف توزیع این محصولات در سطح شهر اهواز مشخص شود. مقابله با این ویروس نیاز به همراهی و همدلی همه دستگاه‌ها دارد تا با همکاری با کادر درمان و شهرداری اهواز بتوانیم عید نوروز را با خوشی جشن بگیریم و از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ/ رشد تقاضا در بیت کوین ادامه دارد؟