ادعای دیلی میل/ زیدان از فصل بعد با قراردادی سه ساله در یوونتوس!


ادعای دیلی میل/ زیدان از فصل بعد با قراردادی سه ساله در یوونتوس!

نشریه انگلیسی از تماس های یوونتوس با زین الدین زیدان برای عقد قرارداد با وی خبر داد.

به گزارش"ورزش سه"، یوونتوس خواهان زین الدین زیدان روی نیمکت خود است. این یک خبر جدید نیست چرا که باشگاه تورینی چند سالی است که روی زیدان تمرکز کرده اما سرمربی فرانسوی حتی پس از استعفا از رئال نیز ترجیح داد پیشنهاد یوونتوس را قبول نکند.

ادعای دیلی میل/ زیدان از فصل بعد با قراردادی سه ساله در یوونتوس!

زیزو چند ماه خانه نشین بود ولی با تماس فلورنتینو پرز حاضر شد به باشگاه سابق خود برگردد و جانشین سانتی سولاری شد. زیزو که با رئال به سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان دست یافته، بار دیگر مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است و طبق ادعای دیلی میل، باشگاه ایتالیایی پیشنهادی سه ساله نیز به وی ارائه داده است. یوونتوس حاضر است سالانه 8 میلیون یورو به زیدان دستمزد بدهد. این بالاترین مبلغی است که یووه می تواند به یک مربی پرداخت کند.

هدایت یوونتوس در حال حاضر برعهده مائوریتزیو ساری است ولی سران باشگاه چندان از عملکرد او رضایت ندارند. آنها بیش از هر چیزی قهرمانی چمپیونزلیگ را می خواهند و چه کسی بهتر از زیدان برای رسیدن به چنین هدفی؟

رئال با زیدان فعلا شرایط مساعدی در لالیگا دارد و شانس اول قهرمانی است ولی در لیگ قهرمانان باید شکست 1-2 بازی رفت مقابل سیتی را جبران کند تا بتواند راهی یک چهارم نهایی شود.

زیزو طبق آنچه ماه گذشته نشریه اکیپ ادعا کرده بود، در رئال 16.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما شاید فشارها در رئال باعث شود او پیشنهاد یوونتوس را قبول کرده و قدم در یک چالش جدید بگذارد. زیدان می تواند در یوونتوس بار دیگر هدایت کریستیانو رونالدو را برعهده بگیرد. او با فضای یوونتوس کاملا آشناست چرا که بین سال های 1996 تا 2001 برای این باشگاه بازی می کرد. قرارداد فعلی زیدان با رئال تا ژوئن 2022 اعتبار دارد.

ادعای دیلی میل/ زیدان از فصل بعد با قراردادی سه ساله در یوونتوس!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟