حمایت مالی و اشتغال، مهمترین دغدغه ورزشکاران است


حمایت مالی و اشتغال، مهمترین دغدغه ورزشکاران است

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی گفت: در برخی از شهرستان‌ها هنوز نمی‌دانند بیماران خاص به کدام دسته از مردم اطلاق می‌شود.

مهران روحبخش در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های خود پس از انتخاب به عنوان رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی اظهار کرد: علیرغم تمایل زیاد به هماهنگی هرچه سریع‌تر امور و برگزاری جلسات با دست‌اندرکاران، به دلیل شرایط ویژه کنونی و احتمال ابتلا به کرونا، این برنامه‌ها به تعویق افتاد. در عین حال از طریق فضای مجازی و تلفنی با اعضای هیات و ورزشکاران در تماس هستیم تا بتوانیم تکلیف اساسنامه و کمیته‌های هیات را زودتر مشخص کنیم، همچنین حصاری نیز به عنوان دبیر هیات انتخاب شده‌است.

وی ادامه داد: باید با شهرستان‌ها در تعامل باشیم تا مشکلات ورزشکاران را شناسایی کنیم. متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها هنوز نمی‌دانند بیماران خاص به چه کسانی اطلاق می‌شود. ممکن است ورزشکاران توانمندی در شهرستان‌ها داشته باشیم اما مسئولین آنجا ندانند که این افراد در زیرمجموعه‌شان قرار می‌گیرند.

روحبخش افزود: مسائل مالی هیات باید حل و مشخص شود. هنوز صورتحساب‌های هیات به من تحویل داده نشده اما فکر می‌کنم بدهی ندارد. در مدت مسئولیت خود تلاش می‌کنم تراز مالی‌مان مثبت باشد. چارت هیات‌رئیسه بسته شده و امیدوارم بتوانند در تامین منابع مالی کمک بکنند.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در خصوص شرایط هیات‌های شهرستان‌ها گفت: تا آنجا که اطلاع دارم هیات‌های همه شهرستان‌ها فعال است. در مدت پیش رو باید به شهرستان‌ها سفر کنیم تا از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گیریم.

وی درباره مهمترین دغدغه‌ ورزشکاران بیان کرد: بیشترین دغدغه ورزشکاران٬ تامین مسائل مالی و اشتغال است. همچنین دیگر مسئله مهم تامین داروهای مورد نیاز آنان است. امیدوارم در هر دو مورد بتوانیم از طریق هیات به آن‌ها کمک کنیم. نماینده‌ای هم برای تعامل با هیات پزشکی ورزشی تعیین خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از همه افرادی که می‌توانند کوچک‌ترین قدم مثبتی بردارند دعوت می‌کنم تا نگاه ‌ویژه‌ای به ما داشته باشند. امیدوارم بتوانیم هم برای استان و هم برای کشور٬ افتخارآفرینی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر