نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا


نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا

سخنگوی شورای اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه، اعلام کرد، نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در این شورا مشاهده شده و این در حالی است که قرار است وزرای 27 کشور عضو در یکسری نشست‌های اضطراری شرکت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی شورای اتحادیه اروپا که میزبان نشست وزرا از ۲۷ کشور عضو است اعلام کرد که به نظر می‌رسد در بلژیک این مورد ثبت شده باشد.

بیشتر بخوانید:

روش‌های غربی‌ها برای مبارزه با کرونا چیست؟

وزرای کشور اتحادیه اروپا قرار است در ساختمان شورا در بروکسل اواخر امروز حضور یابند و در نشست فوق‌العاده درباره بحران مهاجرت در مرزهای اتحادیه اروپا با ترکیه شرکت کنند.

روز جمعه، وزرای بهداشت اتحادیه اروپا قرار است گفتگوهای اضطراری در همین ساختمان درباره واکنش اتحادیه اروپا به شیوع بیماری کووید ۱۹ در قاره سبز داشته باشند.

سخنگوی شورای اتحادیه اروپا همچنین گفت که این نشست‌ها بر اساس زمان‌بندی برگزار می‌شوند.

هم‌زمان یکی از منابع مطلع نیز اعلام کرد، فعالیت‌های عمومی و دسترسی به کمیسیون، پارلمان و شورای اتحادیه اروپا به دلیل شیوع بیماری کروناویروس محدود خواهد شد.

این منبع همچنین اعلام کرد: می‌توانم تایید کنم که نخستین مورد از ابتلا به این بیماری ویروسی در میان کارمندان نهادهای اروپایی مشخص شده است. تعداد فعالیت‌های عمومی و دسترسی به ساختمان‌های کمیسیون اروپایی، پارلمان و شورای اتحادیه اروپا محدود خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403