داستان و بازیگران سریال پایتخت 6 + زمان پخش


سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم شروع ساخت خود را از آبان ماه 98 همزمان با شروع پاییز آغاز میکند و این روزها محسن تنابنده در حال نوشتن داستان و فیلمنامه پایتخت 6 می باشد. پیش از این قرار بود مرحوم خشایار الوند نویسنده این سریال باشد که عجل...

داستان و بازیگران سریال پایتخت 6 + زمان پخش

سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم شروع ساخت خود را از آبان ماه 98 همزمان با شروع پاییز آغاز میکند و این روزها محسن تنابنده در حال نوشتن داستان و فیلمنامه پایتخت 6 می باشد.

پیش از این قرار بود مرحوم خشایار الوند نویسنده این سریال باشد که عجل به اوی مهلت نداد و این مسئولیت به محسن تنابنده واگذار گردید.

طبق گفته های الهام غفوری کارگردان سریال پایتخت در فصل جدید پایخت بعنی سری ششم آن شاهد تغییر در بازیگران خواهیم بود و یکی از آن های حذف کاراکتر بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه است که به گفته ی او به دلیل تکراری شدن نقش از سری جدید پایتخت حذف شده است . از دیگر تغییرات سریال اضافه شدن مجدد مهران احمدی در نقش بهبود فریبا به داستان است که پیش از این در سه فصل ابتدایی سریال حضور داشت.

داستان و بازیگران سریال پایتخت 6 + زمان پخش

بازیگران پایتخت 6

محسن تنابنده در نقش نقی معمولی / ریما رامین فر در نقش هما / احمد مهرانفر در نقش ارسط / نسرین نصرتی در نقش فهیمه / هومن حاج عبدالهی در نقش رحمت / مهران احمدی در نقش بهبود / بهرام افشاری در نقش بهتاش / سارا و نیکا فرقانی و …. .

داستان و بازیگران سریال پایتخت 6 + زمان پخش

داستان سریال پایتخت ۶ چیست ؟

قصه این سری از پایتخت دارای موقعیت های کمیک زیادی است و با برگشت بهبود به داستان موقعیت های طنز جدیدی به داستان اضافه شده است.با بازگشت بهبود به قصه داستان های جالبی رخ خواهد داد . همچنین پنج علی نیز در این فصل فوت کرده است حضورش این سریال دیده می‌شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌آورد. شروع سریال در فصل ششم بسیار هیجان‌انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌شود که خواننده‌اش بهنام بانی است و فکر می‌کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز ۹۹ بسیار لذتبخش خواهد بود.همچنین رحمت نیز در این سری ازدواج میکند و تصاویری از مراسم عروسی او پخش شده است.

زمان پخش پایتخت 6

این سریال در 15 قسمت برای پخش در ایام نوروز 99 تولید می شود و در این عید از شبکه یک پخش میگردد. اولین قسمت سریال همزمان با روز یکم فروردین ماه 99 می باشد .

داستان و بازیگران سریال پایتخت 6 + زمان پخش

گریم بهبود با بازی مهران احمدی در پایتخت 6

آنونس و تیزر سریال پایتخت فصل ششم


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!