کشف بیش از 260 کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان


کشف بیش از 260 کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان

فرمانده هنگ مرزی زاهدان از ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی 264 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر در مرز‌های حوزه این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 260 کیلوگرم مواد مخدر در زاهدانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ "جواد رفیعی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مرزداران دلاور هنگ با اشراف اطلاعاتی، حین کنترل و پایش نوار مرزی متوجه حضور تعدادی متجاوز به همراه یک نفر شتر در نقطه صفر مرزی شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مرزبانان پس از شناسایی معابر عبوری قاچاقچیان، اقدام به کمین کردند و توانستند با اجرای آتش سنگین سوداگران مرگ را ناکام کنند.
فرمانده هنگ مرزی زاهدان با بیان اینکه سوداگران مرگ محموله قاچاق خود را رها کرده و از محل متواری شدند، تصریح کرد: مرزداران در پاک سازی محل عملیات و درگیری، ضمن مهار یک نفر شتر ۲۶۴ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر شامل ۸۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۱۳۸ کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند.
سرهنگ رفیعی با اشاره به اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران با تلاش شبانه روزی خود در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر ثابت کرده‌اند که برای امنیت مرز‌های کشور حاضرند تا پای جان مقاومت کنند و در مقابل هرگونه تهدید و سوء استفاده ایستادگی کنند.

سرهنگ جلیلیان، سرکلانتر هفتم پایتخت

کشف اشیای عتیقه در پایتخت

سرکلانتر هفتم پایتخت از کشف مقادیری اشیاء عتقیقه مربوط به دوره اشکانیان از یک مغازه سمساری خبر داد.

سرهنگ "دوست علی جلیلیان " اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در مغازه سمساری اش اموال عتیقه خرید و فروش می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از محل و دستگیری متهم صادر شد.
وی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان به مغازه متهم اعزام و ضمن مراقبت‌های ویژه از آن محل، موفق شدند مالک مغازه را دستگیر کنند.
سرکلانتر هفتم گفت: در بازرسی از آن محل تعدادی اشیای عقیقه مربوط به دوره اشکانیان از قبیل ۲۶ عدد کاسه و بشقاب شکسته، ۹ عدد سرامیک کاسه و بشقاب، ۲ عدد بت گلی، ۸ عدد مجسمه طرح تیران سفالی، ۵ عدد آب خوری سفالی، ۴ عدد بشقاب مفرق، نیم تنه مجسمه نقره، سرمه دادن مفرقی با پایه، ۲ عددقاب کوچه (جای دعا)، دسته ظرف مفرقی، ۷ عددموبند مفرقی، ۳ عدد دست بند مفرق، کته ظرف مفرقی، تلسم مفرق خط دار، کشف شد.
سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: متهم در اظهاراتش مدعی شد این اجناس را از فردی ناشناس خریداری کرده است.

سرهنگ کمیجانی، رئیس کلانتری ۱۴۲ کن

سقوط مرگبار سارق پس از دزدی از یک خانه
رئیس کلانتری ۱۴۲ کن از سقوط مرگبار سارق منزل پس از سرقت از خانه‌ای در منطقه شهران خبر داد و گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی ۲ همدستش ادامه دارد.
سرهنگ "محمد کمیجانی" گفت: شهروندان با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ یک سارق منزل را در منطقه شهران اعلام و اظهار کردند همدستان وی از محل متواری شده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۲ کن برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و مشاهده کردند، جوانی از طبقه دوم ساختمانی به پایین سقوط کرده و بر اثر شدت ضربه وارده در همان لحظه فوت کرده است و در بازرسی از کوله پشتی متهم تعدادی طلا، ساعت‌های گرانقیمت و پول کشف شد.
این مقام پلیسی ادامه داد: تحقیقات میدانی ماموران حکایت از این داشت، سارق با همکاری دو همدستش پس از دزدی از خانه‌ای در طبقه دوم قصد خروج ازساختمان از مسیر پنجره را داشت که کاپشن او به پایه دوربین مداربسته گیر کرده و پس از بهم خوردن تعادلش به پایین سقوط کرده و بر اثر شدت ضربه وارده فوت می‌کند. در این صحنه ۲ همدست این سارق قصد انتقال وی را داشتند که با حضور مردم به محل سقوط همدستان وی سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ شده پا به فرار گذاشته اند.
کلانتر محله کن در پایان گفت: جسد متهم که از سارقان حرفه‌ای است به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات برای دستگیری هر دو همدست متهم ادامه دارد.

سرهنگ موسوی، رئیس کلانتری ۱۶۵ لتیان

دستگیری دزدان میلیاردی خانه‌های شمال تهران بودند
رئیس کلانتری ۱۶۵ لتیان از دستگیری زوج سارق خانه‌های شمال تهران که دست به سرقت‌های میلیاردی زده بودند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر شدند و ۲ میلیارد ریال اموال سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.
سرهنگ "سید امین موسوی" گفت: با افزایش پرونده‌های سرقت از منازل شمال تهران به خصوص در محدوده کلانتری ۱۶۵ لتیان تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات ویژه و اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از متهمان رسیدند و متوجه شدند دزدان در نزدیکی یکی از خانه‌های ویلایی که در گذشته هدف سرقت قرار دادند حضور دارند و مشغول به سرقت از خانه ویلایی هستند.
این مقام پلیسی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری با حضور به موقع در محل، زن و مرد جوان سارق را که با جمع کردن وسایل داخل خانه قصد متواری شدن از محل داشتند، دستگیر کردند و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۸ فقره سرقت خانه ویلایی در مناطق شمال تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال سرقتی را به دو مالخر فروخته اند.
رئیس کلانتری لتیان افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر دو مالخر در دو عملیات مستقل دستگیر و تعدادی اموال سرقتی خانه از مخفیگاه متهمان به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ موسوی بااشاره به اینکه در تحقیق از مالخر‌ها مشخص شد یکی از آن‌ها در کار رمالی نیز مشغول است، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران پی بردند ۳ تن از اعضای این باند سابقه دار و همگی اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند و در این مدت زمان خانه‌های ویلایی زیادی را هدف سرقت قرار داده اند.
وی در پایان از شهروندان خواست: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های تعطیلی آخر سال و آغاز سفر‌های نوروزی، خانه هایشان را به دوربین‌های مداربسته مجهز کنند.

سرگرد دهقان، فرمانده قرار گاه جنوب یگان امداد پایتخت

دستگیری ۲ سارق خودرو و کشف خودرو‌های سرقتی
فرمانده قرار گاه جنوب یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ سارق خودرو و کشف خودرو‌های سرقتی خبر داد و گفت: متهمان در دو عملیات مستقل شناسایی و دستگیر شدند.
سرگرد سعید دهقان اظهار داشت: ماموران گشت زنی قرارگاه جنوب یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید تندگویان بودند که به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به شماره انتظامی * ج ۹۴ ایران مشکوک شدند و مدتی خودرو را تحت مراقبت قرار دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران برای رفع ظن، پلاک انتظامی خودرو را از سامانه پلیس استعلام کردند، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.
دهقان افزود: بلافاصله طرح مهار و دستگیری راننده خودرو آغاز شد و ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را متوقف و سارق آن را دستگیر کنند.
فرمانده قرارگاه جنوب یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه تیم دیگری از ماموران یگان امداد این قرارگاه ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته موفق شدند خودروی سرقتی دیگری را نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کنند، ادامه داد: با اعتراف متهمان هر دو پرونده، سارقان خودرو‌ها به کلانتری‌های مربوط تحویل شدند تا پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شوند.

سرهنگ حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت
کشف ۶۸ کیلو تریاک در محموله بار غذای ماهی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در خروجی اتوبان تهران – قزوین خبر داد و گفت: از خودروی متهمان ۶۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: با اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری همدستانش قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه کامیونت تحت پوشش محموله غذای ماهی به تهران منتقل کند، تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.
وی با اشاره به اینکه در رصد‌های اطلاعاتی مقصد محموله مشخص نشد، ادامه داد: تیم‌های مختلفی از ماموران عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به محور‌های منتهی به شهر تهران اعزام و موفق شدند در گشت زنی‌های هدفمند، خودروی متهمان را در خروجی اتوبان تهران – قزوین مشاهده کنند.
حسنوند افزود: پس از توقف خودرو ماموران موفق شدند متهم و دو همدستش را دستگیر کنند و در بازرسی از خودروی آنان مقدار ۶۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در میان بار غذای ماهی پنهان شده بود، کشف کنند.
با تکمیل پرونده و ثبت اعترافات متهمان، هر سه متهم برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ قربانزاده، رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد

کشف لوازم خانگی و ورزشی قاچاق در حسن آباد

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد از کشف ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی و ورزشی قاچاق خبر داد.

سرگرد جواد قربانزاده در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی در محدوده یکی از بلوار‌های اصلی منطقه حسن آباد به حرکت ۴ خودرو نیسان آبی رنگ ظنین شده و تحت نظر قرار دادند.
وی افزود: با تعقیب خودروها، ماموران مشاهده کردند که خودرو‌ها قصد دارند وارد یک سوله بزرگ شوند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با توقیف آن‌ها به بررسی مدارک محموله‌ها پرداختند.
قربانزاده با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محموله خودرو‌ها لوازم ورزشی و خانگی قاچاق بوده و فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی است، گفت: راننده خودرو‌ها دستگیر و همگی اظهار داشتند محموله متعلق به آن‌ها نیست و طبق سفارش فردی محموله را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و برای متهم اصلی پرونده به شهر تهران به مقصد سوله انتقال داده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.
کلانتر محله حسن آباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر