روزنامه اصلاح‌طلب برای توجیه شکست این جناح مدیرمسئول خود را انکار کرد


روزنامه اصلاح‌طلب برای توجیه شکست این جناح مدیرمسئول خود را انکار کرد

روزنامه اصلاح طلب ابتکار در حالی برای توجیه شکست این جریان سیاسی در انتخابات مجلس بیان می کند که اصولگرایان در غیاب رقیب توانسته اند پیروز این رقابت شوند که «محمد علی وکیلی» مدیرمسئول این روزنامه در تهران با لیست اصلاح طلبان پایتخت در انتخابات شرکت کرد و مغلوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان این روزها به شدت در حال توجیه شکست‌شان در جریان انتخابات مجلس یازدهم هستند. درحالی که بسیاری از کارشناسان سیاسی معتقدند با توجه به عملکرد بسیار ضعیف این جناح سیاسی در مدیریت کشور که در مجلس و شورای شهر به طور مستقیم و در دولت به طور نسبتا غیر مستقیم و با حضور نیروهای این جریان اتفاق افتاد، این جریان به شدت با ریزش آرا روبرو شد.

اولین زلزله این ریزش شدید آرا نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم بود. اصلاح طلبان با هر بهانه ای با توجه به اینکه می دانستند در میان بدنه مردمی طرفدار خود و قشر خاکستری دیگر آرایی ندارد، شکست خود را توجیه کردند. حالا یکی از روزنامه های اصلاح طلب بیان می کند که اصولگرایان در یک رقابت بدون رقیب پیروز شدند.
روزنامه اصلاح‌طلب برای توجیه شکست این جناح مدیرمسئول خود را انکار کرد
در همین زمینه روزنامه اصلاح طلب ابتکار که «محمد علی وکیلی» نماینده اصلاح طلب مدیرمسئولی آنرا بر عهده دارد در مطلبی با عنوان «توهم انتخاباتی اصولگرایان» نوشت: «اصولگرایان که در این دوره از انتخابات مجلس توانستند بدون حضور رقیب مجلس را به طور کامل در اختیار بگیرند و تمام نامزدها و طیف‌های خود را وارد بهارستان کنند، حالا دست به تحلیل انتخابات زده و مدعی هستند که پیروزی‌شان به خاطر عملکرد این جریان سیاسی و میزان مشارکت بالا در انتخابات بوده است.»
جالب اینجاست که این روزنامه اصلاح طلب درحالی مدعی است که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نکرده‌اند که مدیرمسئول این روزنامه در لیست اصلاح طلبان پایتخت به عنوان کاندیدا شرکت کرده بود و در مقابل لیست رقیب 30 به صفر بازنده شد.
روزنامه اصلاح‌طلب برای توجیه شکست این جناح مدیرمسئول خود را انکار کرد
در این میان تنها دو نماینده اصلاح طلب مجلس که خود را نماینده کارگران می نامیدند از جمله «علیرضا محجوب» توانستند در این رقابت بهتر از آرای دیگر هم جناحی های خود آرای مردمی را کسب کنند. محمد علی وکیلی یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم بود که مورد استقبال مردم قرار نگرفت.
روزنامه اصلاح‌طلب برای توجیه شکست این جناح مدیرمسئول خود را انکار کرد
روزنامه ابتکار در ادامه می نویسد: « این جریان که حالا آن هم در شرایطی که درصد بسیار بالایی از مردم به دلایل متعددی تصمیم گرفتند رای ندهند؛ پیروزی خود را جشن گرفته‌اند به یاد داشته باشند که نمی‌شود همه کم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌ها را به دولت نسبت داد. اصولگرایان این روزها با تصور اینکه رویگردانی جامعه از اصلاحات، آن‌ها را به سوی این جریان سوق داده پیروزی‌شان را جشن گرفته‌اند. »
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها