نجات گردشگران از قایق در حال غرق شدن


نجات گردشگران از قایق در حال غرق شدن

گردشگرانی که سوار بر یک قایق تفریحی بودند لحظاتی پیش از غرق شدن آن نجات یافتند.

نجات گردشگران از قایق در حال غرق شدنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گردشگران خوش شانس از حادثه غرق شدن یک قایق تفریحی در پارک تفریحی " والت دیزنی وُرلد " فلوریدای آمریکا جان سالم بدر بردند. در این حادثه که روز پنجشنبه رخ داد گردشگران در منطقه‌ای جنگلی سوار بر قایق بودند که ناگهان دچار حادثه شدند. نشت ناگهانی آب به داخل قایق در حالی که موجب ترس و وحشت مسافران آن شد قایق را نیز در وضعیت فرو رفتن به زیر آب قرار داد.

بلافاصله پس از این حادثه پرسنل پارک با آتشنشانی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. ماموران آتشنشانی محلی نیز بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و توانستند تا پیش از پرشدن قایق از آب فورا گردشگران را از آن تخلیه کنند. تصاویری از این حادثه توسط شاهدان عینی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. در یکی از ویدئو‌هایی که منتشر شده است ماموران آتشنشانی را در حال تخلیه گردشگران از داخل قایق نشان می‌دهد. در این حادثه به گردشگران آسیبی وارد نشد و همه آن‌ها با سلامت کامل از قایق تخلیه شدند.

بنا به اعلام والت دیزنی وُرلد، تا پنجشنبه هفته آینده کار تعمیر قایق به پایان می‌رسد و گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

گفتنی است؛ هنوز علت دقیق نشت آب به داخل قایق مشخص نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟