سرمربی تیم سپیدرود : 17 بازیکن خود را از دست داده ایم!


سپیدرود بعد از سقوط به لیگ یک حالا اوضاع و احوال خوبی در جدول بازی ها ندارد و حتی خطر سقوط به دسته دوم را هم احساس می کند. نوشته سرمربی تیم سپیدرود : 17 بازیکن خود را از دست داده ایم! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی تیم سپیدرود : ۱۷ بازیکن خود را از دست داده ایم!

نادر دست نشان : سپیدرود در لیگ یک می ماند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۲
سرمربی تیم سپیدرود : 17 بازیکن خود را از دست داده ایم!

سپیدرود بعد از سقوط به لیگ یک حالا اوضاع و احوال خوبی در جدول بازی ها ندارد و حتی خطر سقوط به دسته دوم را هم احساس می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود این شرایط نادر دست نشان امیدوار است که تیم را در جدول بازی ها نگه دارد و بر این عقیده است در صورت تزریق بودجه، تیم توانمندی حضور در جمع تیم های دسته اولی را دارد. نادر دست نشان در خصوص آخرین وضعیت تیم سپیدرود می گوید:

افشین ناظمی برای حل مشکلات مالی تیم بسیار تلاش می کند اما جایی ناراحت کننده است که بیشتر تلاش های او به بن بست می خورد. گویی تیم برای اوست و هیچ کس در شهر رشت به فکر این تیم نیست. بیش از یک ماه و نیم است که شورای شهر مصوب کرده که ۵۰۰ میلیون تومان به تیم ما و به همین اندازه به تیم داماش کمک شود اما هنوز این اتفاق صورت نگرفته است. ۵۰۰میلیون تومان برای یک تیم فوتبال عدد زیادی نیست اما خیلی از مشکلات ما را حل می کند. ما حتی برای سفر کردن هم دچار مشکل هستیم و این آزار دهنده است. نمونه اش هنوز پول سفر به بابل را پرداخت نکرده ایم و من وساطت کردم و البته قرار است امروز این پول به بابلی ها پرداخت شود.

سرمربی تیم سپیدرود ادامه داد:

۱۶ بازیکن ابتدای فصل این تیم به خاطر مشکلات مالی اردوی تیم را ترک کرده اند. البته گله ای به آنها نیست و آنها برای زندگی بهتر این کار را انجام داده اند. یک بازیکن هم اخیرا از جمع ما جدا شده. ما در نیم فصل تنها ۶ بازیکن گرفتیم. نبود امکانات کار را خیلی برای ما سخت کرده است اما در این شرایط سخت من همه تلاش خود را برای بقای تیم در لیگ یک بکار می گیرم. مردم در شهر رشت اینروزها با وجود شیوع بیماری کرونا حواسشان به تیم است و دوست دارند تیم در لیگ یک بماند چون اگر به لیگ ۲ سقوط کند ریشه اش خشکیده می شود. به هر صورت امیدوارم در روزهای آتی به تیم کمک شود تا از این وضعیت بیرون بیاییم. برخی از حرف ها هم تکراری شده. بازیکن ما پول ندارد که آمپول تزریق کند و از مصدومیت رهایی یابد. شرایط اینروزها علیه ما است و امیدواریم دست کم مدیران ورزشی و سیاسی استان با ما باشند. در بازی با خونه به خونه ۳ بازیکن خود را به دلیل مشکوک بودن به کرونا در اختیار نداشتیم. در بازی با آرمان گهر ۶ بازیکن خود را به دلیل مشابه نداشتیم که در ادامه تعدادی از این ها خوب شدند و به اردوی تیم برگشتند. بعد از بازی با خونه به خونه حامد طباطبایی – مربی دروازه بان ها در خانه ی خود بستری شده و تحت مداوا قرار دارد. و همان طور که اشاره کردم چند بازیکن ما هم به دلیل آنفولانزای شدید یا کرونا تحت مداوا قرار دارند و امیدواریم در این شرایط سخت دست کم از نظر مالی اذیت نشویم.

نادر دست نشان در واکنش به این موضوع که اگر تیم به دسته دوم سقوط کند این دومین سقوط او به همراه تیم سپیدرود خواهد بود؛ گفت:

فصل گذشته که به سپیدرود آمده بودم تیم به واقع به لیگ یک سقوط کرده بود. تیم با نفت مسجد سلیمان ۸ امتیاز اختلاف داشت که این اختلاف به یک امتیاز کاهش پیدا کرد. دیدید که در بازی با نفت مسجد سلیمان چه اتفاقاتی رخ داد و این اتفاقات در سقوط تیم به دسته پایین تر دخیل بود. من قراردادم با تیم یک سال و نیم بود و هدفم این بود که تیمی بسازم که دوباره به لیگ برتر صعود کند اما ابتدای فصل من را کنار گذاشتند و تیم به نظر محمدی تحویل داده شد و من دوباره در شرایطی مربی تیم شدم که وضعیت بحرانی بود. همان طور که اشاره کردم تیم ۱۷ بازیکن خود را از دست داده و در نیم فصل تنها می توانسته ۶ بازیکن بخدمت بگیرد. باور کنید با این وضعیت کار کردن خیلی سخت است. به خصوص که تیم ردیف بودجه مشخصی نداشته باشد. با این حال همه ی تلاش ما بر این است که سپیدرود در جدول بازی ها باقی بماند. این تیم امید مردم شهر رشت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...