آخرین وضعیت آبرسانی به دهقان‌ویلا


آخرین وضعیت آبرسانی به دهقان‌ویلا

مدیر شرکت آب و فاضلاب کرج گفت: آبرسانی به ساکنان دهقان ویلا تا چندی پیش به عهده بخش خصوصی بود ولی این پروژه در حال حاضر به عهده آبفا قرار دارد و تا کنون چهار کیلومتر از 17 کیلومتر آن به پایان رسیده و لوله گذاری سه کیلومتر دیگر نیز انجام شده است.

شهرام حافظ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اعتراض شهروندان در برخی مناطق شهر اجرای عملیات اصلاح شبکه و لوله‌گذاری را با کندی مواجه کرده، اظهار کرد: اجرای عملیات اصلاح شبکه، ایجاد شبکه فاضلاب و لوله گذاری جدید در مناطق مختلف نیاز به حفاری و کنده کاری دارد و گاه چندین روز طول می‌کشد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از شهروندان تحمل این فرایند را ندارند و با گلایه به ادارات مختلف باعث تعویق در عملیات حفاری و ... شرکت آبفا می‌شوند.

وی با بیان اینکه کرج طی دهه‌های گذشته مهاجرپذیری بالایی داشته و همین باعث افزایش تراکم در اغلب محلات این شهر شده، افزود: مصرف بیش از ظرفیت شبکه باعث شده برخی مناطق با مشکل افت فشار آب مواجه باشند که برای رفع آن چاره‌ای جز تغییر قطر لوله‌های آب وجود ندارد.

حافظ توضیح داد: مردم باید صبور باشند تا شرکت آبفا بتواند خدمات مناسبی را به آنها ارائه دهد.

مدیر آبفای کرج با اشاره به آخرین وضعیت احداث شبکه فاضلاب در منطقه آق تپه و دهقان ویلا گفت: طرح ایجاد شبکه فاضلاب در این مناطق آماده است ولی برای اجرای این طرح در منطقه آق تپه نیاز به تعیین تکلیف طرح تفصیلی داریم و در دهقان ویلا هم اول باید عملیات آبرسانی به مشترکین از طریق آبفا به پایان برسد تا وارد فاز ایجاد شبکه فاضلاب شویم.

وی گفت: آبرسانی به ساکنان دهقان ویلا تا چندی پیش به عهده بخش خصوصی بود ولی این پروژه در حال حاضر به عهده آبفا قرار دارد و تا کنون چهار کیلومتر از ۱۷ کیلومتر آن به پایان رسیده و لوله گذاری سه کیلومتر دیگر نیز انجام شده است.

حافظ افزود: امیدواریم عملیات آبرسانی به این منطقه بهار سال آینده به اتمام برسد تا بتوانیم احداث شبکه فاضلاب آن را شروع کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید